Pantofi de damă de consumație
Dacă stați pe net cu siguranță știți deja că ingeniozitatea Google Ads nu cunoaște limite – spre deosebire, de pildă, de cunoștințele de limbă română ale celor care scriu anunțurile (iar dacă nu stați pe net, cum dracu’ ați dat de articolul ăsta, au apărut operele lui Julius și Pircă în ”100 de cărți pe care trebuie să le ai în bibliotecă”?) Iată un frumos exemplu de astfel de anunț, bun pentru bărbați dacă nu-l citesc femeile:
Recunoașteți și voi: dacă ați veni la persoana iubită sau chiar și la soție cu o astfel de pereche de pantofi nu v-ați aștepta ca, oricât de frumoase ar fi încălțările cu pricina, să vă dea cu ele de cap și să vă strige: ”Cu astea să te duci la curvele tale!”
E ca in bancul ala: “Aici serviti si mormoloci? Servim pe oricine”
Mai ușor, bre, cu damele de consumație, că vă pune Prigoană taxă pe așa consumații….
Dar intrebarea pe care nu si-o adreseaza doamna cred ca este: Curvele domnului l-ar primi oare cu incaltarile respective ?!
Bun, Google ads ca Google ads, da’ ce naiba sa zici de reclamele la sampoane si alte alea cu “proteine de perle” sau “proteine de casmir”. Zau, astea mi se par jigniri crase la adresa oricarei femei care-a trecut macar prin liceu.
Da’ despre publicitari ati scris-o voi mai bine, si sint sigur c-o veti mai face.
Pentru sotie se cumpara pantofi de la http://www.femei.scumpe.pretioase.luminaochilor.org
ce e mai tare ca site-ul din anunt e un site de imobiliare….
Deja e suspectă dovada de înţelegere, pe care o ai, faţă de femei 😀
Dacă e să intri pe hainetari.com găseşti chiar şi ţinute femei ieftine… http://hainetari.com/tag/tinute-femei-ieftine/ …S-or purta cu pantofii de mai sus!
Acum, ce să zic şi eu? Nevastă-mea e o scumpă!
asta e ca aia: “Geaca din piele de tigan”
Explicatia nu cred ca e lipsa de neuroni, ci o prostie la fel de grava, dar oarecum subtila. Adica oamenii aia incearca sa arunce cuvinte cheie in anunt, crezand ca ad-words-urile ajuta la optimizarea organica. NU, afisarile platite (Adwords – mai exact Ad placement in cazul nostru) nu ajuta optimizarea organica (cautarea clasica in Google) cu absolut nimic. Sunt folositoare doar in ideea de crestere a traficului si ca brand awareness (ce corporatist am dat-o aici!).
Si da, asta e rezultatul cand derulezi o campanie de marketing online administrata de un elev de liceu care te duce “garantat locul 1 in Google pentru orice cuvant cheie cu numai 100 RON”.
@m3bis
Haine tari pentru femei ieftine, sunt din scanduri de brad?
Io nu dau like la asa ceva! Cine stie cum se interpreteaza? :))
Daca te mai duci la ea si cu parfumul asta:
http://www.amazon.com/Liz-Claiborne-Women-Toilette-Ounces/dp/B0009OAHN2
( se numeste Curve si a fost si pe piata romaneasca, nu stiu ce minte creata de distribuitor a putut sa-l aduca )
…se poate spune ca ti-ai asigurat un pres caldut.
@MiorlauPufos – Sper ca are si varianta masculina, sa poti zbiera la om in public: “Iar mirosi, ba, a curve?!” =))
O fosta colega de munca de-a mea se prapadea de ras ca ea se imbraca de la tarfe – vezi Zara, TRF. Si chiar asa scrie pe magazin, la intrare: Zara – Barbati, Femei, Copii si TRF!
@ N.A Desigur ca exista si varianta masculina 😀