Aventurile bravului abonat Julică

Pentru a vă putea delecta zilnic cu excelentele noastre texte proaste, în lipsa cărora ar exista posibilitatea (totuşi, doar teoretică) să mai şi munciţi la birou, echipa Daily Cotcodac are nevoie, în primul rând, de internet (pentru că, aşa cum a sesizat şi Mîndruţă, Daily Cotcodac este „un site pe internet”). Şi, bineînţeles, de televizor. Înainte şi după ce trudesc minute în şir la un remarcabil text slab, membrii echipei Daily Cotcodac se tolănesc pe canapelele din piele de struţ, îşi toarnă un pahar de absint, îşi bătucesc o pipă (după metoda canibalilor fumători Niam-Niam, adusă de doctorul Şendroiu din Bahr-el-Ghazal) şi zappează pe una din plasmele de neam prost ale redacţiei. Julius, de pildă, nu pierde nici un episod din îndrăgitele emisiuni de seară ”Sugar Daddies” şi ”Girl Girl Studio 7” de la un post de nişă; la strigătul de luptă „deseneeeee!”, care pe vremuri lăsa străzile pustii, Eftimie se postează în faţa ecranului şi nu mai poate fi mişcat de-acolo; Petreanu, fiind un perfecţionist, se uită numai la emisiuni cu el; Raeţchi îşi ia o figură melancolică şi urmăreşte popularul show ”Prolegomene”, în timp ce doctorul Şendroiu, 4mall şi M3bis se relaxează cu imagini filmate chiar de Doc într-o speluncă din Luanda, lansându-se din când în când în mici dispute de opinii de tip „băi, Doc, ce bună-i negresa asta!” – „Cred că glumeşti! N-ai văzut-o încă pe Aglientine! M3bis, dă puţin înainte, te rog”.

Lucrurile ar fi mers şi azi la fel de bine dacă într-o seară lui Julius nu i-ar fi venit ideea tâmpită de a anunţa, fără o consultare prealabilă, în mod vădit tiranic: ”Bă, gata cu gluma, de mâine trecem la RCS”. În redacţie s-a lăsat o tăcere mormântală. „Adică o să te uiţi la meciurile Craiovei?”, a întrebat îndrăgitul Eftimie cu voce stinsă, căutând din priviri susţinerea colegilor. „Judeci!”, i-a tăiat Tiranul orice poftă de răzmeriţă. „Să n-aud vorbe!”, a şuierat autoritar Julius şi s-a grăbit spre casă, că se făcea târziu şi risca să doarmă pe preşuleţ. S-a convenit să se mai atace o naveţică de bere, apoi s-a trecut la subiect. „Băi”, a început Călăraşu, „suporterii Ştiinţei sunt complet tâmpiţi. Cu o zi înainte de meci, parcă-l văd umflându-se p-aci prin redacţie: Suntem pe val! Ia vezi cum stăm cu traficul, Tetrise! Buun! Băi, mâine îl rupem pe Zoso, de la 3K în sus îi dăm!”. Eftimie a oftat lung, a băut pe nerăsuflate ce mai rămăsese atât în sticla lui, cât în cea din faţa lui Petreanu (scuzându-se de formă: „aaa, scuze, n-am ştiut că era a ta”) şi a pus degetul pe rană: „Şi după meci tot la noi o să urle”. „Parcă-l aud: Incapabililor, aţi dus site-ul ăsta de râpă! Ajungem de râsul lumii, o să ne bată la trafic până şi Blogatu”, a adăugat, melancolic, Raeţchi. A doua zi nimerindu-se chiar ziua de salarii, e de la sine înţeles că discuţia de mai sus nu a avut loc niciodată.

Prin urmare, iată-l pe Julius la casieria RCS din exclusivistul cartier în care se află situată Vila Daily Cotcodac, semnând contractul (desigur, ar fi putut trimite pe altcineva, dar nu are încredere în nimeni când e vorba de bani; din motivul ăsta, păstrează toate salariile din redacţie – „sunt mai în siguranţă la mine, ce nevoie ai să umbli cu aşa sume asupra ta?; când ai nevoie de ceva, îmi spui”). „Şi când vin băieţii?”, s-a interesat Julius, cu hârtiile în buzunar. „În câteva zile, maxim”, a primit asigurări şi, chiar dacă mintea sa riguroasă de ardelean născut în Cernavodă, bucureştean şi suporter al formaţiei fanion a Olteniei nu prea a înţeles care este exact maximul lui „câteva”, a plecat încredinţat că a făcut o afacere bună.

N-ar fi prima oară când Julius face o afacere bună. De fapt, e atât de prosper încât are trei perechi de tenişi. Probabil nici Ţiriac n-are atâtea.

Echipa RCS a răspuns cu promptitudine chemării noastre, venind după doar 20 de zile şi doar trei telefoane de ameninţare. Băieţii au smuls dispozitivele UPC din mufe, ne-au băgat pe un cablu de minimă rezistenţă (TVR 1, TVR 2, DUNA TV, chestii de gen) şi – pierzându-şi brusc din entuziasm – ne-au comunicat sec: ”Revenim când vin decodoarele din China!”. ”Şi cam cât o să dureze? O zi-două?”, s-a interesat, pragmatic, Julică. ”Cam aşa”, a oftat destul de dubios unul dintre ei. „Şi cu internetul?”, a mai întrebat Julius. „Că noi avem site-ul pe internet…”. „Tot atunci”.

Au mai trecut vreo două săptămâni. Echipa aproape că îşi pierduse minţile de la atâtea difuzări şi redifuzări de ”Dănuţ SRL”, ”Viaţa Satului”, ”O dată-n viaţă” şi ”Dacă doriţi să revedeţi”. Filmul erotic de sâmbătă noapte de la Prima TV era singura bucurie de care ne mai agăţam. Speriat de perspectiva unei rebeliuni în redacţie, sfredelit de privirea tăioasă a lui M3bis (”Eu ţi-am zis că ăştia de la RCS nu-s de nici o treabă, dar n-ai vrut să pricepi. Exact la fel a păţit şi un văr de-al meu din Paşcani anu’ trecut”) şi înnebunit că mai era doar o săptămână până la începerea campionatului iar Craiova trăgea la titlu, Julius a recurs la toată puterea sa de seducţie pentru a aduce din nou echipa RCS, urlând în telefon: „Domnişoară, dumneata îţi baţi joc de mine?? Chiar nu ţi-e ruşine obrazului?”.

Universitatea înregistrase deja trei înfrângeri consecutive şi ieşise definitiv din lupta pentru titlu (rămânând însă, bineînţeles, în lupta pentru un loc de cupă europeană) când au sosit decodoarele din China. Doi băieţi în salopetă ne-au vizitat la redacţie şi au lucrat în linişte, arborând un aer sobru ce trăda competenţă. Unul a montat decodorul, în timp ce colegul a mufat cablul de internet, l-a înfipt într-un laptop şi s-a ridicat triumfător: „Gata, merge”. „Nu acolo”, a urlat Julius. „În router!”. „Noi nu oferim asistenţă pentru routere”, ne-a informat băiatul, şi-a strâns sculele şi a dat să plece, însoţit de colegul. Presimţind ce avea să se întâmple, Julius i-a tăiat calea şi i-a oferit două sute de mii, sub forma unei mici atenţii din partea redacţiei: „Setează-ne şi routerul, dacă tot eşti aici”. Băiatul cu salopetă s-a uitat ironic în direcţia celor două sute de mii şi ne-a comunicat, cu o uşoară părere de rău, că el personal e destul de incoruptibil.

„Ce facem, Maître?”, a întrebat plin de îngrijorare M3bis. „Dacă schimbă ăştia setările şi bulesc routerul, mi se strică varza. Mă omoră nevastă-mea”. „Ce facem, ce facem?”, l-a îngânat Julius. „Sunteţi nişte incapabili. Vă plătesc degeaba! Îl chemăm pe Piticu, el ştie să seteze routere, asta facem”. „Dar o să trebuiască să-i punem link”, a obiectat Eftimie. „Şi să-l ducem la Starbucks”, a completat 4mall. „O să dea pe twitter cu @JuliusDC si @petreanu la starbucks”, a adăugat şi Raeţchi, pe un ton suficient de grav încât să pară ridicol doar gândul să-l întrebi ce-a vrut să spună.

De atunci, RCS a schimbat setările de mai multe ori, buşind tot de atâtea ori routerul redacţiei Daily Cotcodac. Cele câteva sute de telefoane date Julius la serviciul de relaţii cu clienţii s-au soldat cu următoarele răspunsuri: ton de ocupat (de vreo 2-300 de ori), „nu e de la noi” (aproximativ 100 de ori), „nu oferim asistenţă pentru routere” (aproximativ 100 de ori), precum şi „nu vorbim despre viaţa mea personală” (în toate cazurile) şi „dar de ce mă înjuraţi?” (în toate cazurile).

În numele redacţiei Daily Cotcodac, îi mulţumim lui Piticu pentru asistenţa tehnică oferită în locul firmei RCS, la care plătim noi factura. În acelaşi timp însă îl anunţăm că nu-l putem angaja, din cauza salariilor exorbitante pe care le au unii membri ai redacţiei.

De asemenea, ţinem să le atragem atenţia domnişoarelor de la Starbucks că, în ciuda aparenţelor, Julius nu este servitorul lui Piticu, doar îi cară cafeaua, îi ia haina şi din când în când îi adună câte o scamă, aşa, din prietenie.

Share:

86 comments

  1. Karatekapreachinez 25 February, 2011 at 07:34

    Un caz de dare de mita esuata? In tara:) Lasa gluma, nu schimba povestea. A luat banii, a zis ca vine a doua zi si s-a intors… Cu spatele!

  2. iulian rinder 25 February, 2011 at 07:37

    Bre, cine-i erou de a scris un text asa de lung la sase dimineata? Hai ca am verificat. Julius, maestre, le-ai tras-o micutilor. Ai demonstrat ca se poate munci chiar de la primele ore. Vezi sa nu te ia Boc in guvern sau sa te dea afara Base din tara ca-i incurci cele sapte carari spre birou dimineata.

  3. M3bis 25 February, 2011 at 07:43

    @iulian rinder
    Aș!

  4. iulian rinder 25 February, 2011 at 08:14

    Bre M3bis
    Eu te cred. Da zic de bine, ca acusi ma cenzureaza Julius. Sau, mai rau, ma pune sa scriu texte gratis.

  5. Carmen 25 February, 2011 at 08:17

    Nu ca fac reclama, dar Romtelecomul e de incredere. Au venit cand au zis, au muncit, au instalat si nici nu s-au suparat cand i-am chemat degeaba, ca nu merge netul, cand de fapt era blocat de Nortonul meu smecher…
    Dar totusi, pentru o viata lipsita de stres, recomand Japonia. Tocmai au inflorit prunii, asa ca vreo cateva zile o sa fiu extrem de ocupata admirand florile de prun si alte asemenea activitati zen 😀

  6. Pentru de dimineață | aghiuţă 25 February, 2011 at 08:29

    […] Clipe de coșmar cu RCS-RDS, pe Daily Cotcodac. […]

  7. 4mall 25 February, 2011 at 08:38

    @Carmen: Chiar ma miram de ce esti tu asa calma. Te zenifici…

  8. Sare'n Ochi 25 February, 2011 at 08:54

    Maître? -)) dar pe Dan Ielciu l-ai intrebat?

  9. Carmen 25 February, 2011 at 08:57

    @4mall: De calma ce-s eu compune sotul melodii de taiat venele 😀

  10. Dan Andrei 25 February, 2011 at 09:01

    La mine a venit echipa RCD-RDS dupa 2 ani de la precontract. Nici nu mai stiam prea bine conditiile contractului. Noroc ca am gasit hartia si am rupt-o in fata lor.

  11. m3bis 25 February, 2011 at 09:20

    Eu ţi-am zis că routerul ăsta, de-ai dat 85 de lei pe el în târg la Vitan, nu-i de nici o treabă. Exact la fel a păţit şi un văr de-al meu din Paşcani anu’ trecut. După care a vândut vaca şi şi-a luat unul meseriaş. Da’ tu nimic! Piticu’, Piticu’! Cu banii pe care i-ai dat pe cafea la Starbucks cumpărai un router Edimax de ăla profesional!
    P.S. Nevastă-mea îţi transmite să nu te mai ei de varza ei, că poate se-mpiedică, de nervi, de cablu’ de la server!

  12. silavaracald 25 February, 2011 at 09:25

    @Carmen
    S-a constatat că, dacă ți le tai cu simț de răspundere, după aceea ești calmă de tot. ;))

  13. lulu 25 February, 2011 at 09:26

    Mie imi miroase a nepotism. Adica banuiesc ca M3bis e ruda cu Julius(prea au amandoi veri in Pascani), si din acest motiv tiranul il pateste cu banii pe care ii merita Piticu’

  14. mih 25 February, 2011 at 09:31

    prima TV da sambata noaptea filme eroticeee?

  15. Nero 25 February, 2011 at 09:31

    Eu din povestea de mai sus inteleg ca nu numai serverul e acasa la M3bis, ci chiar biroul DC cu canapele de strut e in sufrageria susnumitului 😀

  16. karmapolice 25 February, 2011 at 09:35

    am ris cu lacrimi…la rds trebuia sa le dai fo 50, poate te bagau in seama..daca voiai sa si munceasca inca 50

  17. andryusha 25 February, 2011 at 09:42

    Eu cred că trebuie sunat concomitent şi la RCS şi la RDS. Dacă suni numai la una din părţi, apelul tău va fi considerat o tentativă de dezbinare şi vei fi imediat taxat drept un tiran sinistru, ce nu a renunţat la metodele învechite de a conduce, metode incompatibile cu un stat democratic, cu o naţiune civilizată.

  18. Ozzy 25 February, 2011 at 09:51

    Julius, pai au venit bine. Eu am semnat contractul in dec.2007 si mi-au instalat televiziunea in sep2008 si internetul prin vara lui 2009. Nu exagerez absolut deloc.

  19. eftimie 25 February, 2011 at 09:55

    Bine mai, dacă a facut asta hai să-i mai dăm un link lui piticu

  20. Predmium 25 February, 2011 at 09:56

    In detrimentul echipei de la Daily Cotcodac, care a trebuit sa treaca prin furcile caudine in relatia lor cu RCS & RDS ( se vede ca sunt din sfera PDL – nimic nu merge),noi cititorii, suntem incantati, pentru ca altfel nu am fi putut savura acest text.

  21. sebra 25 February, 2011 at 10:09

    Ehh, tot e bine daca nu te-a sunat pe urma un Gigel sa-ti “rapeasca” cateva minute si sa te chestioneze daca ti-a placut profesionalismul echipei de instalare, daca nu aveau pamant sub unghii, uniformele, politetia, etc. Degeaba ii spuneam eu ca netul e de tot rahatul, el o tinea una si buna cu uniformele baietilor :))

  22. Mortu` 25 February, 2011 at 10:14

    Si ati rezolvat multe ca ati injurat operatorul ? … sunt in bransa nu de alta 🙂

  23. lulu 25 February, 2011 at 10:25

    @Mortu’
    care bransa? a bloggerilor sau a operatorilor? 🙂

  24. kilroy 25 February, 2011 at 10:26

    Deci rcs-ul e de vina pentru calitatea textelor? Sau a verzei din butoi?

  25. pele 25 February, 2011 at 10:28

    Chiar daca au primit o amenda acum cateva luni de zile, pe site-ul acestei firme apare sub fiecare seviciu scris clar ca : Tarifele lunare includ contravaloarea abonamentului pentru serviciul de programe audiovizuale si 10 lei pentru serviciile accesorii, asociate si de mentenanta. Avand in vedere ca asa stau lucrurile, stau si ma intreb de ce mai adauga in factura taxa de mentenanta odata ce recunosc ca este inclusa in tarife? Unde esti tu Tepes, Doamne ……….

  26. Mortu` 25 February, 2011 at 10:28

    @lulu – si a bloggerilor dar si a operatorilor 😀 // Ce am invatat e ca atunci cand am o problema mi-o rezolv cu o persoana care are putere de decizie nu ma complic cu operatorii. 🙂

  27. Tweets that mention Clipe de coşmar: RCS & RDS » Daily Cotcodac -- Topsy.com 25 February, 2011 at 10:29

    […] This post was mentioned on Twitter by injineru , Ovidiu Eftimie. Ovidiu Eftimie said: Clipe de coşmar: RCS & RDS http://ff.im/-yOldp […]

  28. Predosa 25 February, 2011 at 10:30

    Pai pe un angajat RCS&RDS cu suma de 20 RON, la cum le-a mers treaba in ultima vreme datorita manevrelor facute cu PDL (vezi cazul Romtelecom), probabil l-ai facut sa se simta jignit.

  29. Insignifianta 25 February, 2011 at 10:31

    “Fix cinci minute” mi-a luat sa raspund la toate intrebarile din text.
    Lu’ Julius cat i-o fi luat sa le compuna? :))

  30. Dan1 25 February, 2011 at 10:34

    @Mortu`
    Adica tot cu piticu o rezolvi, nu? =))

  31. M3bis 25 February, 2011 at 10:34

    @kilroy
    M-a rugat nevastă-mea să-ţi amintesc de Toader!

  32. pedro 25 February, 2011 at 10:39

    Aceasta firma are tarifele mari, iar serviciile sunt foarte proaste.

  33. kilroy 25 February, 2011 at 10:39

    Aaaa, de fapt vroiam sa spun ca in ultima vreme calitatea textelor aparute pe DC a crescut vizibil. Cred ca un aport substantial in aceasta problema il are mai ales administratorul site-ului.
    M3bis, e bine asa? 😉

  34. Mortu` 25 February, 2011 at 10:42

    Sa nu fiu inteles gresit. Vroiam doar un raspuns ca in rest chiar nu prea ma intereseaza ce se vorbeste de firma, nu e a lu taicameu sa stau cu sabia lui Zorro in mana 🙂

    Oricum povestea de mai sus e amuzanta rau , ca restul articolelor care apar pe dailycotcodac.

  35. Carmen 25 February, 2011 at 10:46

    @silavaracald: Umor de doctor 😀 Si tata le spune sinucigasilor ratati care ajung la spital ca nu la mana trebuia sa se taie, ci la jugulara. Le indica exact si locul, sa sa nu mai deranjeze doctorii data viitoare. Da’ sa nu ne auda americanii, ca sigur e politically incorrect!

  36. Insignifianta 25 February, 2011 at 10:51

    Da’ cel mai mult am ras la meci! =))
    Zisei “râs” , nu zisei “ras”, ca e prea de dimineata! 😉

    P.S.Cine e CFR Cluj? =))

  37. Dan1 25 February, 2011 at 10:55

    @Carmen & @slvc
    Era si un banc cu o blonda: “Sa-mi tai venele sau le las lungi?” =))

  38. careuldeasi 25 February, 2011 at 10:58

    Cei de la RCS par a fi experti in asa ceva

  39. kilroy 25 February, 2011 at 10:59

    M-ati convins. Ma duc sa platesc abonamentul de cablu.

  40. ungluk 25 February, 2011 at 11:01

    Vere, io nu stiu’ ce rds-rcs aveti voi acolo, la Capitala, ca asta de provincie e bun. Uptime, viteza, tot ce vrei la internet, iar la cablu nu prea ma intereseaza, ca Cezar si cainii se vede iar pentru meciuri am internetu’ bun 🙂

    Si chiar asa, ce setari fac de iti tot strica routeru’ ala? Seteaza sa curga internet prin cablu si nu face fatza? :)) Vorba maestrului M3bis, de 85 de lei cred ca nici vanzatoru’ nu-ti asigura suport tehnic la el :-s

  41. stalker 25 February, 2011 at 11:03

    @M3bis
    off topic
    opera pe blackberry OS5 nu e prietenos cu comentatul? rămân la statutul de cititor 🙂

  42. pepe90 25 February, 2011 at 11:05

    Aceasta firma trebuie sa fie obligata la emiterea unei facturi clare, adica anexele la facturi spun una, iar pe factura este scris altceva…, iar aceste facturi sa ajunga inainte (pe hartie sau mail) de a avea pretentia sa fie platite ca nu vreau sa fac soc in fata vreunei caserii. Pe facturi apare pe spate o anexa unde apar tot felul de bazaconii care nu exista in contract, verificati-va fiecare ce scrie.
    In privinta minunatiei de digi mobil, daca l-ati refuzat cumva, verificati dupa una-doua luni si veti fi surprinsi sa aflati ca aveti in custodie nu unul, ci doua bucati….pe care le folosesc angajatii rds, dar care figureaza pe numele dumneavoastra.
    Am sunat intr-o seara de pe fix la ei sa le spun ca am o problema la conexiune, domnul de la capatul firului incepe cu ghidajul, dar spune ca de ce nu l-am sunat de pe mobil, eu spun ca nu am, el zice, ba aveti,si inca doua bucati, asa apare la noi. Eu nu stiam ca am vreun mobil de la ei…interesant nu ?

  43. M3bis 25 February, 2011 at 11:08

    @stalker
    E pretenos numa’ cu comentariile on-topic! 😀

  44. stalker 25 February, 2011 at 11:20

    e mai simplu să nu apăs pe butoanele necunoscute, am învățat asta acum multă vreme… dar tentația e prea mare. Mulțumesc

  45. Piticu21 25 February, 2011 at 11:31

    ratzi ai naibili voi cu salariile voastre cu tot …

    las ca stiu eu ce salarii aveti, ce masini si in ce zone redidentiale stati …

    pai ce, albinuta aia crezi ca sta degeaba? :))

  46. raluxa 25 February, 2011 at 11:37

    Ah, cum v-ati abonat voi la autoflagelare si martiriu… daca o citeati pe Raluxa in decembrie poate va ferea Napasta sa va duceti la aia.

  47. Dan1 25 February, 2011 at 11:43

    @raluxa
    Eu cred ca e, mai degraba, blestemul cititorilor dezamagiti cel care i-a impins la asa o fapta necugetata… =))

  48. Lepka 25 February, 2011 at 11:43

    Eu am numai amintiri placute cu RDS&RCS. Cand au preluat mica noastra retea de cartier, am avut net vreo 6-7 luni moca. Ma duceam jos la baietii de la net, aia nu`mi luau banii, ca vandusera afacerea, nu mai puteau da chitante , etc, la RDS nu inca nu semnasem contract, nu eram in baza de date, nu`mi luau nici ei banii..trai neneaca 🙂
    In rest, am niste amici pe la tehnic pe la ei si nu am niciodata probleme, sau daca am se remediaza in maxim 1 ora. Pana la urma ajungem tot la vorba lui Caragiu: ” Ai pe cineva , undeva”?

  49. cipoc 25 February, 2011 at 11:43

    voi nu sunteti normali..

  50. iulian rinder 25 February, 2011 at 11:54

    Carmen
    Faci reclama Romtelecomului.

  51. Sincer 25 February, 2011 at 11:56

    RCS&RDS, o firma de mana a doua, lipsita de profesionalism si competeta. (vreau sa zic ca tocmai si-a revenit netu’ si tv-ul, de la 9 nu mai mergeau…:)) Acu cateva zile s-a intrerupt din nou…trebuie sa caut o firma decenta, la astia n-ai nicio siguranta!

  52. andryusha 25 February, 2011 at 11:56

    @iulian rinder: Judeci! Dacă a ajuns cu cablul până-n Japonia… =))

  53. iulian rinder 25 February, 2011 at 11:58

    Bre mih normal. La ce dracu te uiti tu? La Mezzo?

  54. iulian rinder 25 February, 2011 at 11:59

    andryusha
    E cablu romanesc? Vai de muica lor.

  55. N.A. 25 February, 2011 at 11:59

    @m3bis – Da, da.. Si dup-aia de unde bani de cafea la Starbucks?! :))

  56. andryusha 25 February, 2011 at 12:02

    Românesc. Luat cu acte, de la ruşi, din bazar. =)) =))

  57. N.A. 25 February, 2011 at 12:03

    Si io ii injur de un an de zile de cand m-am mutat. Ironia e ca ani de zile imi venea cate un baietas la usa sa se roage fierbinte sa-mi parasesc iupisiu’ – care nu mi-a gresit cu nimic niciodata (si pe care-l regret amarnic!) – pentru erdieiesii mamei lor. Am facut-o cand m-am mutat intr-un alt bloc unde numai ei erau bagati chipurile. Ei si dup-aia m-am rugat eu de ei cateva luni sa vina sa-mi si instaleze… Platesc doar cu vreo 20 roni mai putin, dar serviciile sunt execrabile.

  58. marus 25 February, 2011 at 12:06

    mai, eu nu am avut probleme la instalare. Miercuri am semnat contractu, joi i-am sunat si vineri au venit, e adevarat ca nu ma asteptam sa vina, asa ca au asteptat la usa 2 ore. Bine nu au avut prea multe de facut, am firele prin pereti si au avut de facut doar sa scoata un fir din mufa si sa bage altul la usa + sa seteze routerul. A durat 5 minute

  59. M3bis 25 February, 2011 at 12:08

    @Piticu21
    Cum le ştii tu pe toate! Ca un om mare!
    Haidi, bre, că glumeam. Să ştii că iar s-a buşit PPPOE-ul la panarama aia de router. N-ai chef de-o cafea?

  60. oake 25 February, 2011 at 12:14

    maaaa, eu cred ca tu vrei moca pachetul complet de programe al RCSului… bineinteles pentru cele 3-4 discovery si money channel, nu pentru pornogafii

  61. ThoR 25 February, 2011 at 12:24

    =)) am asteptat si eu cand eram in Iasi vreo 2 saptamani sa vina rds dar m-am lasat pagubas
    bre, nu a observat nimeni ca din echipa redactiei dc lipseste cineva? ptr mine lucrurile sunt clare: Pirca a fost matrasit=))

  62. Insignifianta 25 February, 2011 at 13:07

    @Thor: De-abia acum ti-ai dat seama?! =))

  63. Dan1 25 February, 2011 at 13:35

    @ThoR
    E un inceput bun! Poti sa dezvolti? Ca uite eu incercai aici. Si aici.

  64. Cougar 25 February, 2011 at 14:00

    mai multe veşti bune: http://www.realitatea.net/rcs-vrea-sa-cumpere-upc-pentru-300-milioane-de-dolari_807824.html

  65. aisha 25 February, 2011 at 14:40

    – „Băi”, a început Călăraşu, „suporterii Ştiinţei sunt complet tâmpiţi.-
    băi, Călăraşu, n-aş fi crezut c-o să-ţi dai seama!
    şi ce eforturi am făcut să par inteligentă!

  66. animaloo 25 February, 2011 at 14:57

    http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/5937489/Y-u-no-give-RDS.jpg?imageSize=Medium&generatorName=y-u-no-cry

  67. Xtina 25 February, 2011 at 17:21

    ei, in curand o sa scapati de regrete. A dat pe blog ieri prietenul lui Juli, Tolo, ca RCS cumpara UPC. Se pare ca informatia e buna, ca a aparut azi cap de ziar in ZF :D.

  68. Neica 25 February, 2011 at 19:58

    RDS sunt fffff slabi, dar UPC sunt si slabi si scumpi si absenti de sarbatori. Auzi, dar romanii de ce nu au retele din astea insa romanesti? Ce doar caii stiu limba asta??

  69. admin 25 February, 2011 at 20:16

    @Xtina: tolo e baiatul ala caruia “sursele” i-au spus ca Vodafone pleaca de la OMD incepand cu 1 iulie 2010? ala e?
    ps: trebuia sa ma sune pe mine, i-o dadeam de alaltaieri.

  70. Neica 25 February, 2011 at 23:38

    Ce inefabil e Raetchi, parc-ar fi Damascius, pe legea mea…..

  71. cristi radulescu 25 February, 2011 at 23:44

    Eu i-am chemat acum ceva timp ca ma saturasem sa vad Premier League in streaming si am zis ca imi pun si Digi. AU zis ca vin in cateva zile. Intre timp meciurile treceau si cand m-au sunat ca vin sa imi monteze le-am spus si eu ca mai sunt doar 13 etape si nu ma mai intereseaza. Cred ca si acum se intreaba ce etape 🙂

  72. Insignifianta 26 February, 2011 at 01:33

    @cristi radulescu: Mă scuzaţi! Ce etape? 🙂 Hă, hă, hî, hî. 🙂
    @Neica: Cine-i Damascius? 🙂 Hă, hă, hî, hî. 🙂

    P.S. Inefabil ştiu cine este.

  73. Gigi 26 February, 2011 at 13:31

    Dak nu suni de 5-6 ori,la o mie de departamente si nu astepti cateva zile,cred k astia de la rds simt k nu isi fac datoria fata de abonat.

  74. Neica 26 February, 2011 at 16:24

    @Insignifianta – e concurentul care se exprima ceva mai greu al lui Evagrie Ponticul si al falsului Dionisie, si deci – apodictic – si al lui Raetchi…

  75. Neica 26 February, 2011 at 16:30

    @Insignifianta – cre’ ca-s etape ”pa drunul gandirii”, cum ar suiera duios Lulu. PS – daca stii cine-i inefabil (nu Inefabil Anghel) stii cine-i si Raetchi. Sunt in raportul dintre Cratylos si Damascius :)))

  76. Insignifianta 26 February, 2011 at 16:45

    @Neica: Am inteles. Este cam ca raportul intre Scila si Caribda. 😉

  77. Neica 26 February, 2011 at 17:17

    ca bine zici. Sau dintre Sylla si Caribda, pentru a de-scrie eufemistic..

  78. Insignifianta 26 February, 2011 at 17:23

    @Neica:Nu stiu eu ce e aia eufemistic, ca io mi-s fata din popor, ma exprim mai direct, asa. Dar multumesc pentru lamuriri.

  79. sebi s 26 February, 2011 at 19:40

    Am învins ! Există şi abonaţi ai RDS-RCS, fericiţi ! Sau, mă rog, pe aproape…
    Şi când te gândeşti că totul a pornit de la 5 lei ! Bine, este adevărat că acest 5 lei îl înmulţeau cu 10.000. 20.000 s.a.m.d. de abonaţi şi ştiţi cum e…azi un client ţepuieşti, mâine scoate pui…hei, bine, printr-o lună de vară Anno Domini trecut, onorabilul RDS mă înştiinţează că trebuie să plătesc 5 lei în plus pentru taxa de mentenanţă a telefoniei fixe. Preţ de câteva minute nu înţeleg cine a vorbit la linii erotice. Ăla mic ? Totuşi, la patru ani ? Noroc cu soacr’-mea, Xantipa, profesoară de limbă ( autohtonă ) care s-a răzbunat pe faptul că nu am fost de acord să danseze găina la nunta lu’ fii-sa. Mă rog, eu cred că era un porc, cel puţin aşa arăta dar ea susţinea că este vorba de o găină. Şi , deci, ca să se răzbune, îmi trânteşte dex-ul în faţă şi îmi aruncă dispreţuitor: „ Băi, deşteptule, mentenanţă înseamnă – Totalitatea operațiilor de întreținere și reparație ale unui sistem tehnic- din franţuzescul maintenance, cu s la sfârşit ! „ Dumirit, îmi zic, asta e, renunţ la încă o bere şi plătesc asta, cu s la final. Chiar dau să o iau din loc ca să nu mai văd cum mă strivea cu dispreţul ei filologic, lingvistic, soacra-mea cea cu găina-porc, când brusc , mă loveşte, revelaţia ! Băi, frate, îmi zic, da’ tu nici nu ai telefon fix. Şi adicălea cum să mentenanţeze ăia ceva ce eu nu am ? Şi apoi, cu berea mea cum rămâne ? De fapt ăsta a fost argumentul suprem. Până aici ! Luaţi mentenance voastră inexistentă de pe berea mea palpabilă ! Profund jignit de imoralitatea celor de la RDS-RCS mă îndrept către sediul glumeţilor. „Bună ziua, zic, taxa de mentenaţă, ştiţi cinci lei, preţul a …” . „ Mda, face tipul, şi începe în timp ce mă privea exact ca soacr’-mea în timp ce-mi zburătăcea dex-ul prin faţa ochilor. Mda, firma noastră a decis unilateral să majoreze cu cinci lei ….şi vreme de vreo trei minute a trebuit să ascult o placă al cărui ac se defectase în acealşi loc aşa cum am avut ocazia să constat timp de vreo juma’ de ceas mai târziu. Fac câteva semne ca un înecat care încearcă să se salveze de sub efluviul verbal al funcţionarului şcolit de RDS-RCS: „ Prietene, îi spun, da’ io nu am telefon…”. Aş, ce mai conta ! Ai nu ai, plăteşti, Grigore, taxa !” îm timp ce încercam să înţeleg cum e cu taxa pentru ceva de care nu beneficiez în spatele meu vreo cinci-şase petenţi schimbau feţe-feţe la auzul cuvântului buclucaş, mentenanţă. „ Stai să vezi, îmi zic, că aştia îs camarazi de suferinţă şi când l-om înşfăca pe stimabilul..”. Dar de unde ! „Plătitm, oftă unul între două vârste, asta e !” . „ Băi, îmi spun, nu ştiu ce motivaţii aveţi voi, da’ eu dacă mă întorc cu problema nerezolvată acasă râde soacr’-mea un an de mine !”
    În fine, ca să vedeţi că şi soacrele sunt bune la ceva, mă duc la OPC, ameninţ cu instanţa, vorbesc cu juristul lor, cu juristul din mine, cu prietenii şi pornim cruciada împotriva RDS-RCS. După vreo două luni, în timp ce ţara era prinsă de revolta împotriva taxei de mentenaţă, soseşte şi verdictul instanţei: RDS-RCS ne-a taxat unilateral şi cum un contract este sinergetic, după cum zicea soacr-mea, eu n-am simţit sinergia decât la dat banul. Ca un ultim mojic, le-am cerut şi banii înapoi pentru ce taxaseră unilateral. După dat ochii puţin peste cap, au acceptat. Ştiau ei că în spatele fiecărui bărbat de succes stă o femeie, adică soacra, Xantipa ? N-am plătit factura o lună. Şi sunt fericit. I-am dovedit lu’ mama lui nevastă-mea că pot. :Şi că în general nu mai vreau să plătesc nici cinci bani în plus de fraier. Nici măcar dacă este vorba de maintenance. Cu s, cu tot.

  80. Insignifianta 26 February, 2011 at 20:37

    @sebi s: (cu s cu tot) =)) Muicăăă! =)) N-avui răbdare, da-ţi dădui like, pentru mentenanţă, pace şi cadenţă! =))

  81. kyrre 27 February, 2011 at 22:32

    Si ai vazut, bre Julica, la RDS&RDS cum si-au luat-o baietii de la Steaua? Iar….

  82. OMUL SIMPLU 2 March, 2011 at 07:15

    Bată-i-ar Dumnezeu că mie imi tot fugeau setările din router si nu stiam de ce pe router nu-mi mergea si pe direct mergea. RDS seriozitate si incredere doar pe hartie.

    Place marchetingul vostru,banner absolut gratis:)) hai că aveţi umor nu gluma:X

  83. geo 3 March, 2011 at 13:47

    Apropo de Rds , se intampla cam saptamana trecuta din cauza socurilor de curent sa ii iasa flacari pe nas aparaturii lor de ultima generatie . Dupa 2-3 ore fara net imi caut treaba prin casa nici tv nu functiona nimic…Vazand ca se intrec cu gluma sun la ei pe la 8 seara . Dupa asteptarea de rigoare ma preia un operator …Ii explic problema ma “autentific” cu numarul de contract …ca sa imi spuna …Aaaa da suntem la curent cu povestea tot blocul nu are internet si cablu….Apoi cand minim 10 persoane nu au net nici tv ( facand un exerciciu de imaginatie poti vedea acele persoane uitandu-se in gol si fumand tigara de la tigara) cred ca e cazul sa iti dai un pic silinta sa rezolvi problema . Comoditate maxima…nesimtire la cote nebanuite

  84. DraGon 3 March, 2011 at 17:15

    Asa va trebe daca stati in “Capitala” … suma tuturor defectelor de fabricatie. Daca va mutati la Baia Mare va pun o pila la rds 🙂 aici sunt doar clienti multumiti 😛
    Doar renelu` ce mai face dume in rest ii cald si bine.

  85. Che Guevara 8 March, 2011 at 18:58

    Fii serios. Nu e nici o smecherie sa setezi un router. Mai ales ca aveti si cativa ingineri in redactie. Dar sunteti voi mai comozi din fire…

    Oricum Piticu e baiat destept, se face ca munceste si pe urma profita de micile voastre atentii.

  86. remy 27 August, 2011 at 16:45

    tare frate … deci piticu` e multifunctional :)) ia sa`l intrebati cum e cu imprimanta de la Maxim Cafe .. pe care o arunca seara la gunoi ca nu mergea , si dimineatza la 7:00 il vedeam cum printeaza :)))) si procesoare lipite cu poxipol ….etc :)))

Leave a reply