Postul nu e post destul

Idioţii de la Orange mi-au dat startul la distracţie

Iulian-Ovidiu Constantinescu

În luna decembrie am făcut o cerere de reziliere a contractului cu Orange. Mi s-a spus că abonamentul va fi suspendat efectiv pe 25 ianuarie.

Prin 20 sau 21 ianuarie, am sunat la Orange să verific ziua exactă în care abonamentul încetează, să ştiu când să-mi bag cartela în telefon. Mi s-a confirmat că pe 25 ianuarie.

La scurtă vreme, m-a sunat cineva de la Orange să-mi comunice că abonamentul va fi valabil până la 25 februarie, pentru că îmi oferă “30 de zile gratuite”.

Pe 23 februarie, am semnat un alt contract cu Orange, pentru un abonament nou. Astăzi mi-a venit factura pentru cele 30 de zile gratuite.

Am sunat la Orange, unde m-am conversat cu un idiot perfect, care încerca să-mi explice că lui nu-i apare nicăieri că aş fi avut o lună gratuită. L-am întrebat de ce mi-a mai mers telefonul după 25 ianuarie atunci, din moment ce contractul vechi era reziliat, iar altul nou nu semnasem. Era o întrebare de logică. Într-un final, i-am curmat suferinţa închizându-i telefonul.

Al doilea operator a încercat o explicaţie mai complicată, că factura se plăteşte în avans. “Atunci”, zic, “am plătit de 2 ori ultima factură la abonamentul vechi. Căci, dacă 30 de zile erau gratuite, rezultă că o lună nu ar fi trebuit să-mi vină nici o factură. Or, acea lună fără factură nu există”.

Niciunul dintre cei doi idioţi nu s-a gândit vreun moment că nu-s nebun şi că poate am dreptate. Le-am cerut să verifice înregistrările din luna ianuarie cu operatorii lor, însă mi-au spus că nu-i de competenţa lor şi m-au trimis să depun “o sesizare”. Sunt prezumtiv zevzec şi trebuie să alerg singur dacă vreau să dovedesc contrariul. Îmi vor da dânşii banii, ulterior. Dacă dovedesc că nu-s tâmpit.

Vă rog să share-uiţi acest text până ajunge la cineva de Orange, oricine, căci vreau să-i transmit ceva:

SPER CA ÎN CURÂND SĂ-ŢI CAUŢI DE LUCRU.

Share:

32 comments

  1. miss 27 February, 2013 at 15:23

    Asta a fost pedeapsa pt ca ai semnat un nou contract :))
    Cine te pune?

    Eu am avut aventurile proprii cu orange, si rezist eroic oricand incearca sa ma momeasca cu un abonament. Sunt pe cartela, si platesc ce vreau cand vreau.

  2. geo 27 February, 2013 at 15:28

    Iulian-Ovidiu Constantinescu = Julius Constantinescu sau doar un post-pseudonim ?

  3. Andrei Ionita 27 February, 2013 at 15:28

    La ce-ți trebuie domnule abonament? Numai ca să știe sigur Orange că vreme de 2 ani îți vor lua banii negreșit?

    Asta în timp ce ofertele de la cartelă sunt de 3 ori mai bune decât în momentul în care ai semnat abonamentul cu care te-a prostit agentul lor de vânzări.

  4. camionagiu 27 February, 2013 at 15:28

    să-şi caute de lucru la Daily Cotcodac!

  5. Xanax 27 February, 2013 at 15:29

    “Pe 23 februarie, am semnat un alt contract cu Orange”
    eu am banuiala ca semnati contracte cu diversi dubiosi doar sa aveti subiect de texte, ca prea des vi se intampla. ba cablul, ba apa, ba enelul… :))

  6. Dan G 27 February, 2013 at 15:30

    Si la Vodafone dar mai ales la Cosmote e la fel. Serviciul de Relatii cu Clietii este la pamant, iar “scamatorii” de genul asta fac toti operatorii.

  7. Kitana 27 February, 2013 at 15:36

    cel mai bine e sa mergi la reprezentanta lor, la magazin, unde vb cu cineva fata in fata , la telefon absolut toti is varza

  8. Dan1 27 February, 2013 at 15:39

    Asa-ti trebuie, ca uite cum l-ai umilit aici pe bietul angajat Vodafone! Astea e ca-n fotbal bre, se razbuna! =))

  9. sebra 27 February, 2013 at 16:16

    Nu`ș cine-i Iulian-Ovidiu, dar sunt convinsă că Julius scrie mai bine ca el.

  10. Ina_adevarata 27 February, 2013 at 16:22

    Deci pot să rămîn în continuare victimă la Dodafone, că nici ăilalți nu-s mai breji.

  11. Teodora Ratiu 27 February, 2013 at 16:27

    Idiotii de la Vodafone mi-au facut una similara. Dupa trei luni in care numai ca nu ne-am injurat de mama, timp in care am fost pasata de la unul la altul, in speranta ca o sa ma plictisesc, vazand ca nu vor sa inteleaga ca sunt boi, am apelat la protectia consumatorului.

    http://pseudocapsunarikos.ro/popasuri/romania/vodafone-firma-de-cacat/

  12. Fratele Andryusha 27 February, 2013 at 16:28

    Şi eu m-am lăsat îmbârligat o dată de cei de la Zapp şi mi-am prelungit abonamentul 2 ani, da’ ei măcar nu prea mai aveau semnal în zonă, adică vreau să zic că a meritat. =)) =))

  13. marina 27 February, 2013 at 16:37

    eu am patit cu vodafone. pana sa imi inchida abonamentul m-am dus de 3 ori la ei si tot mai prelungeau cate o luna, si de fiecare data mai aparea cate o factura. nu imi mai trebuie abonament la ei prea repede

  14. camionagiu 27 February, 2013 at 16:39

    O INFORMATIE INITIATICA

    Deci vă rog să mă credeţi, dragii mei: mie nu-mi merge ciutura asta de cap nici 5 la sută din cât îi merge domnului Jul. Dacă mi-o zicea mie pe aia cu “factura se plăteşte în avans” mi se descărca telefonul până înţelegeam ideea.
    Şi, totuşi, nu mi se întâmplă de astea, cu un “vă rog frumos, sunt şi eu într-o situaţie grea, vă rog să mă ajutaţi!” rezolv practic orice.

    Aşa îi trebuie dacă se crede Einstein! Să-l ţină cârca!!!

  15. Deceneu 27 February, 2013 at 16:40

    Cum se plateste factura in avans din moment ce acest lucru a fost interzis prin lege???

  16. Liviu 27 February, 2013 at 16:54

    @Teodora Ratiu:

  17. Liviu 27 February, 2013 at 16:57

    Si eu tot cu OPC i-am sensibilizat. M-au aburit cu internet gratuit și apoi mi-a apărut pe factura… și duduia de la ghișeu cu aer de cerber m-a somat ca neapărat trebuie să plătesc. A pălit un pic când i-am cerut un formular pentru sesizări..după 3 zile (din exces de zel și insomnie) am băgat un mail la OPC…după încă 3 zile, ghici cine m-a suna insistent să ii onorez cu prezenta pt o conciliere și anularea facturii buclucașe?

  18. Dan1 27 February, 2013 at 17:47

    @sebra: De-asta s-a grabit sa-i matraseasca pe Eftimie si Raetschi, ca sa ramâna el singurul Ovidiu! =))

  19. N.A. 27 February, 2013 at 18:14

    @Dan1: Ovidiu can be only one! =))

  20. Dan1 27 February, 2013 at 18:17

    @N.A.: Cred ca le-a zis: acest site de Internet e prea mic pentru trei Ovizi (sau cum se zice)! =))

  21. sebra 27 February, 2013 at 18:26

    @Dan1:
    Ovidei.Așa le zice.

  22. Serban 27 February, 2013 at 18:49

    @sebra: Ba “Ovizi” se zice.
    Am văzut eu pe o tarabă cu statuete mici şi urâte în Constanţa. Erau două cartoane cu preţuri, pe unul scria “OVIZI MICI – 15 LEI” şi pe celălalt “OVIZI MARI – 25 LEI”.

  23. sebra 27 February, 2013 at 18:53

    @Serban:
    Sigur nu era vorba de guvizi?? Să nu iei la 15 lei, sigur nu sunt proaspeți!

  24. Serban 27 February, 2013 at 18:58

    @sebra: Nu, în Constanţa nu se vând guvizi. Decât stravide, care merge cu Muflatar.

  25. minjiuta 27 February, 2013 at 19:33

    Julius, esti un pic cam naiv pentru etatea ta :))). Cum naiba sa ii crezi pe astia ca iti dau ceva gratuit? Stai linistit, iti platesti inclusiv hartia pe care ti-e tiparuta factura! Chiar si in varianta in care ai optat pentru factura electronica :)))

  26. Mihai Motrescu 27 February, 2013 at 20:01

    te va contacta PR-ul lor.Au pusă alertă pe google, eu am scris ceva de ei pe blog și mi-a trimis mail..

  27. Stephanie 27 February, 2013 at 20:25

    Asa-ti trebuie daca te-ai lacomit! Cum Dumnezeu, daca ai reusit sa-ti reziliezi contractul vechi fara sa ai cel putin un atac cerebral/ infarct, sa semnezi un contract nou, la acelasi operator? Cuum? Bai za uei, pe la sfarsitul lui 2008 am terminat definitiv si irevocabil cu abonamentele, dupa ce i-am umplut gura de carne unuia de la serviciul pentru clienti care aproape m-a facut cretina cand i-am zis ca nu vad logica faptului ca posesorii de cartelei pre-pay au oferte porcesc de generoase (fara ca Orange sa aiba certitudinea ca ala isi va reincarca cartela), pe cand boii care sunt dispusi sa plateasca lunar o suma numita “abonament” sunt tratati ca niste rahaturi! Mno, pana in 2010 , cand am plecat din tarisoara am functionat pe cartela, foarte-foarte bine. In Franta am ramas fidela aceluiasi principiu, am un telefon pe cartela si am un abonament fara contract ( adica pe care-l pot intrerupe cand doreste muschii mei) care bate la koor un abonament cu contract de trei ori mai scump! 😉

  28. Cristina Ș. 27 February, 2013 at 23:29

    bun ashea, si eu sint pe cartela din 2005, ca nici astia de-aci nu sint mai prejos ..

  29. Gigi 28 February, 2013 at 11:06

    Salut,
    Am avut si eu o problemă asemănătoare prin 2009, dar cu Vodafone.
    Am fost abonați la ei din 2007, eram printre primii abonați ai lor cu vreo 12 ani vechime.
    M-au sunat sa imi faca o oferta sa imi prelungesc abonamentul pe 2 ani ca imi dau ei vreo 60 minute bonus in retea sau ceva de genul, la care am spus ca trebuie sa vina cu mult mai mult in “oferta” lor din moment ce la cartela reincarcabila pot sa primesc vreo 1000 la aceeasi bani si la 0 ani vechime.
    Mi-au propus o oferta speciala cu internet si nu mai stiu ce mini bonusuri, am confirmat vocal ca aprob, dar de luna urmatoare mi-a venit o cu totul alta factura cu alte minute si pretul aproape dublu.
    Cand am sunat la Customer service m-au repezit ca asta am vrut eu si ca daca nu imi convine sa fac cerere in scris.
    Am facut cerere in scris sa imi trimita inregistrarea convorbirii unde imi dau acordul pentru acel abonament, o primesc peste vreo 10 zile, o trimit iar la serviciul clienti, si aproape dupa o luna mi-au scris ca le pare rau de incident ca am avut dreptate iar ca angajatul respectiv va fi pedepsit si m-au intrebat ce imi doresc ca sa fiu multumit.
    Eu le-am replicat ca nu mai doresc nimic de la ei, vreau sa imi treaca numarul pe cartela reincarcabila si gata.
    Au “percutat” imediat, si aproape un an am mers pe certela pana am incercat sa folosesc un program Viber pe iPhone, dar la care Vodafone-ul îi blocase accesul chiar daca aveam pachet de date cumparat, pentru el trebuind sa revin la abonament.
    Din ziua urmatoare am fost la Orange, mi-am portat numarul la ei tot pe un prepaid si sunt foarte multumit mai ales ca am optiunea sa imi aleg exact ce pachet vreau.
    Si la ei am avut o problema si a trebuit sa platesc apelul la serviciul clienti, dar asta e.

  30. Andor 28 February, 2013 at 14:27

    ANPC ! (sau OPC daca stii asa)
    Numai asa poti rezolva problemele cu diferitii furnizori de la noi.
    Ca dupa ce depui sesizarea, toate departamentele de la operatori – clienti p.f, clienti p.j, economic si administrativ – mor de dorul unei conversatii amabile cu tine….
    Si in final, bomboana vine de la ANPC:
    – Stiti, am sunat si ne-am interesat si ni s-a spus ca problema e rezolvata…
    – Da! S-a rezolvat a 2-a zi dupa ce am depus sesizarea la dvs, dar neprimind un nr. de inregistrare de la dvs. n-am putut anula! Ma scuzati si multumesc!
    – ASA PATIM DE FIECARE DATA! (merita sa auziti oftatul bietei doamne) De fiecare data cand initiem cercetarile, a 2-a zi e rezolvata….

  31. Alt Marian 1 March, 2013 at 18:12

    @Xanax: “eu am banuiala ca semnati contracte cu diversi dubiosi, ca prea des vi se intampla. ba cablul, ba apa, ba enelul…”
    Da chiar asa, exista Prepaid pentru apa si la gunoi? Asa ca la Mr. Bean când instala antena?

  32. zidanne 3 March, 2013 at 14:42

    @Cristina Ș.: Cunosc senzatia, mi-am schimbat numarul de 3 ori pana acu

Leave a reply