Postul nu e post destul

MOL susţine mersul pe jos

Aş vrea să-mi cer scuze pe această cale producătorului francez de automobile Peugeot – în ultima vreme, împreună cu colegul Eftimie, am ironizat în mod gratuit această maşină.

Tot pe această cale, aş dori să mulţumesc companiei MOL pentru calitatea deosebită a motorinei cu care am alimentat ultima dată când am reuşit să mă târăsc cu maşina până la o pompă.

Adunaţi în jurul rezervorului demontat şi cu injectoarele date la verificat, mecanicii încă se mai ceartă încercând să se pună de acord dacă e combustibil de tip M sau pur şi simplu angajaţii se mai pişă din când în când în rezervor, să completeze.

Share:

22 comments

  1. 4mall 19 October, 2011 at 14:11

    Daca nu pui EFIX…

  2. Nelly 19 October, 2011 at 14:11

    O fi de la bere.

  3. Spiep 19 October, 2011 at 14:18

    Deja, in cazul alora de s-au tarat pe sub masina mea, cercul suspectílor se strange in jurul adeptilor de integrare.

  4. JULIUS 19 October, 2011 at 14:19

    @Spiep: Cougar, tu esti?

  5. Rada 19 October, 2011 at 14:22

    S-a scumpit benzina. Si motorina. Motorina mai mult ca benzina.

    Cum, nu v-a platit Peugeot pentru reclama? Lasa ca o sa va faca Mol un virament. 😛

    PS: Acum cativa ani, au ramas vreo 20 de soferi cu masina in drum imediat dupa ce au alimentat. Incurcasera aia de la Peco tancurile de combustibil si pusesera benzina in loc de motorina. Sau invers.

  6. andryusha 19 October, 2011 at 14:25

    “Cu injectoarele date la schimbat” vrei să spui. =)) =))

  7. JULIUS 19 October, 2011 at 14:28

    @andryusha: hai sictir!

  8. Dan1 19 October, 2011 at 14:33

    L-au trimis si pe Laurentiu sa ia iaurt si pâine? :))

  9. Cristi 19 October, 2011 at 14:39

    @4mall: EFIX e benzina. 🙂
    @Julius Daca ai impresia ca restul sunt mai buni te inseli. Tot ce inseamna common-rail au probleme cu motorina romanesca dupa cum au norocul. Doar TDI-urile vechi(intre timp au ajuns in secolul 21 si cei de la VAG) rezista la “coctailurile” romanesti nefiind asa pretentioase la calitate.
    Mai mult decat atat motoarele Citroen-Peugeot sunt destul de rezistente (comparativ cu rudele de la Renault ) dar au si ele o limita asa ca stai linistit nu ai facut chiar cea mai proasta alegere in privinta cascarabetei.

  10. andryusha 19 October, 2011 at 14:44

    @JULIUS:
    Nu aşa se vorbeşte cu un om care ţi-ar putea fi chiar frate… de credinţă. =)) =))

  11. Dan1 19 October, 2011 at 14:48

    Asa, si beee. nu era de la ce prostii ai scris tu acolo, ci de la accize. Vezi ca-i esplicai eu si lui Bloghita mai demult.

  12. Filip 19 October, 2011 at 14:55

    Eu am patit-o cu Petrom. Ce sa zic.. 90 de mil (injectoare, furtune, rezervor,plm)… Succes!
    P.S. – Aveam numa` funingine in rezervor…

  13. iulian rinder 19 October, 2011 at 15:13

    Mersul pe jos face piciorul frumos, ce dracu. Liftigul se aortează cu faţa lu pţti dupa automobilul din dotarea amantului. Peugeot nu se pune.

  14. Bloghita 19 October, 2011 at 15:30

    O faci voucher si-ti iei o masina?

  15. camionagiu 19 October, 2011 at 15:32

    Şefu, vezi că nu se alimentază maşina lângă izlaz, de la tractoristul satului, în timp ce bei rachiu, ca dăunează la ficat.

  16. Rada 19 October, 2011 at 15:33

    Un articol pe ZF, ziar care tinde sa devina si el unul quality.
    Zice in titlu ca pretul crescut al motorinei “e determinat de majorarea cererii”. In primul paragraf al articolului titlul e contrazis – “România produce mai mult decât consumă din acest tip de combustibil”. Al doilea paragraf contrazice primul paragraf – “Cererea de diesel a crescut şi preţurile sunt o reflectare a cererii şi ofertei. În România producem mai puţin decât este cererea.” – ar fi zis directoarea Petrom.
    De-abia in ultimele paragrafe autorul aduce clarificari asupra a ceea ce a vrut sa zica de fapt, si anume ca directorul executiv al Petrom isi da singura cu stangul in dreptul. Mai exact, aceeasi directoare zicea in 2009 ca Romania are supracapacitate de rafinare, Petrom scazand productia la rafinaria Brazi si oprind productia la Arpechim.
    Si articolul: http://www.zf.ro/companii/petrom-cresterea-preturilor-la-motorina-este-determinata-de-majorarea-cererii-8881875
    Nu as fi avut o problema cu asta, dar am citit de curand un alt articol de la ei, scris chiar mai “bine”, si semnat de insusi redactorul sef de la ZF: http://www.zf.ro/companii/bebe-ionescu-unul-dintre-cei-mai-influenti-oameni-din-business-iese-pentru-prima-data-in-public-8864676
    Oare baietii ce fumeaza?

  17. Ferdinand 19 October, 2011 at 16:59

    Dacă pui motorină de la MOL pune EVO, că e de import și scad șanșele de surprize.

    Dintre combustibilii de la pompele din România, cred că e singurul de import.

  18. dyers_eve 19 October, 2011 at 17:37

    Pai daca faci carcalete: masina frantuzeasca cu benzina ungureasca, chiar in Tara Romaneasca =))

  19. Sare'n Ochi 19 October, 2011 at 18:12

    din categoria “cativa struguri sunt totusi dulci”:
    Intr-o secţie de poliţie intra o tipa ravasita:
    – Domnule comisar, am fost violata in parc de 15 persoane!
    – Calmează-te, doamnă. Descrieţi-mi atacatorii şi eu vă asigur că ii vom
    găsi pe toti numaidecat.
    – Nu-mi trebuie toti! Va rog sa-i găsiţi doar pe al cincilea şi al
    treisprezecelea.

  20. sebra 19 October, 2011 at 22:42

    Ăştia de la MOL sunt nişte nesimţiţi. Au camere video la toaletă. Mă rog, doar unde-i chiuveta, dar tot nesimţiţi sunt.

  21. borg 19 October, 2011 at 23:44

    Io o data am bagat de la ei. Si ultima. Dupa cam 1 km mi s-o oprit panzeru de cateva ori in mijlocu drumului. Apa in injectoare. Nu stiu cum reusesc sa tina apa amestecata cu motorina pana bagi in rezervor. Dupa care se separa imediat.

  22. N.A. 20 October, 2011 at 11:39

    @sebra: Corect. Poate unora le place sa faca pipi direct in chiuveta. Unde-i intimitatea? :))

Leave a reply