Daily Cotcodac

Recomandări de seară: publicitarii sunt geniali, clienţii sunt proşti şi nu-i lasă să se exprime

Noi suntem geniali, nu nişte hipstări idioţi cu eşarfă şi converşi, facem împreună o reclamă bună o dată la doi ani din cauza clienţilor care sunt proşti şi nu ne lasă pe noi să facem ce ştim. Bineînţeles, nu are nici o legătură că anunţurile de angajare pentru noi sună aşa – cei de la agenţia de publicitate ar fi putut scrie unele mai puţin cretine, dar nu i-a lăsat clientul, clienţii sunt proşti. Jessus, mi-a văzut careva pălăriuţa?

Astăzi s-a lansat yahoo.ro. Se pot face mailuri @yahoo.ro, dar, atenţie, nu şi pentru adresele cu .com existente deja – deci, nu v-a furat nimeni adresa, cum urla ceva mai devreme un apreciat autor de pe DC. Via Zoso.

A trecut aproape un an de când CNA a sancţionat câteva posturi tv pentru că invită în emisiunile de sănătate tot soiul de şarlatani care vindecă oamenii de cancer cu miere şi extract de păpădie. Doar că, poate aţi observat între timp, televiziunile nu se vindecă de asta cu amenzi, ci cu întreruperea emisiei pentru trei ore. Deşi nici atunci nu sunt sigur că se fac bine.

Am păstrat ce aveam mai bun la sfârşit – mă gândesc că v-ar plăcea să ştiţi că pe pagina de facebook a lui Remus Cernea a fost „THE DOORS SPECIAL WEEK”. Pe alocuri, pagina lui Remus e la fel de mişto ca blogul lui Bucurenci: „THE DOORS SPECIAL WEEK se încheie aici… Însă muzica acestei excepţionale trupe deschizătoare de uşi şi drumuri continuă să ne înfierbânte sângele, să palpite în emoţiile noastre, să trăiască în zâmbetele şi lacrimile noastre…”. Nu uitaţi să-i daţi şi un like, ca să poată schimba ceva în politica românească.