Promo

Despre service-ul Sony. Advertorial de bine. Gratis.

Julius

Anul trecut prin noiembrie mi-am luat, din modestele mele venituri realizate din nemuncă de dimineaţa până noaptea, un laptop Sony Vaio. Foarte sprinten – să tot stai pe facebook şi să agăţi gagici.

Nu cu mult timp în urmă, mi s-a ars hard disk-ul. Vreo două zile m-am dat cu curu’ de pământ: „numai mie mi se putea întâmpla”; „băi frate, cât ghinion pot să am am?”; „Doamne, pe bune, dacă ai ceva cu mine, zi-mi în faţă, nu mă mai lua cu aluzii de-astea”.

Când am reuşit să depăşesc starea asta sufletească, am pus mâna pe telefon şi am sunat la service-ul Sony (unde credeţi că era numărul de telefon? Ascuns pe foaia de garanţie!). Am tastat o dată 1, pentru limba română, încă o dată 1, pentru laptopuri, apoi ultimele nu ştiu câte cifre ale seriei de pe spatele laptopului şi mi-a răspuns un operator. I-am zis că mi s-a ars hard disk-ul („sigur, domnule!”, am urlat în telefon. „Mi-a confirmat şi Piticu!”).

Asta se întâmpla într-o miercuri. Joi a venit un curier şi mi-a luat laptopul de acasă. Marţea următoare m-au sunat să-mi spună că laptopul se întorsese din Germania, de la service. Miercuri mi l-au adus acasă, cu hard-ul înlocuit. În 4 zile lucrătoare am avut laptopul înapoi, cu piesa înlocuită în Germania. Fără să merg nicăieri, fără să trimit un mail, fără „să mor eu dacă l-am scăpat pe jos!”, fără să mă împrietenesc cu lumea la telefon.

E drept că experienţa asta n-a generat texte nemuritoare, la care domnii cititori să se amuze de necazurile mele, dar asta e, în viaţă trebuie să ştii să mai şi pierzi.

PS, ca să nu închei totuşi acest text chiar fără nici o glumă: A mers brici. Ca la Eurial, service-ul Peugeot =))

Share:

32 comments

  1. sow 9 October, 2012 at 13:15

    sa inteleg ca Sony – Eurial Invest 1-0 in deplasare. bun. bun.

  2. Dan1 9 October, 2012 at 13:19

    A, m-am prins: îl arsesei cu bricheta! :))

  3. Radu Udrescu 9 October, 2012 at 13:27

    Apai si hardurile astea sunt dupa om… Oare ti-am mai spus ca intotdeauna problema e intre masa si scaun? 😀

  4. Oana 9 October, 2012 at 13:43

    Ceva e în neregulă. Mogulul s-a apucat din nou de scris texte umoristice pe DC, dar gratis. Se apropie sfârşitul lumii. Peste puţin timp, parcă vezi că renunţă definitiv la dulciuri şi se însoară.

  5. Cristina Ş. 9 October, 2012 at 13:44

    @Radu Udrescu: :)) in DE ii mai zice si zBus Problem ..

  6. N.A. 9 October, 2012 at 14:04

    Fugi, bre, de-aci! Fara nici o pila, fara sa te dai mare ca esti mogulul de la DC?!

  7. N.A. 9 October, 2012 at 14:05

    Domnul ii incearca mai mult pe cei pe care ii iubeste!
    (tentativa de comentariu in spiritul fratelui Andryusha)

  8. Camelia 9 October, 2012 at 14:11

    si eu am platit garantie all inclusive, 5 zile max si am laptopul inapoi, si cand am vrut sa-mi schimb tastatura (contra cost, evident, ca nu acopera), mi-au spus ca dureaza 3 saptamani si sa-l duc singurica…..

  9. lulu 9 October, 2012 at 14:15

    Si ce-i rau in a te imprieteni cu lumea la telefon??? Eu acum vreo 4 ani,in prag de craciun, dupa patru zile fara curent electric(adica si fara caldura), devenisem atat de prietena cu cei de la enel incat faceam schimb de retete: ma sfatuiau sa prajesc porcul daca se strica in congelator 😀

  10. Dan1 9 October, 2012 at 14:17

    @N.A.: Nice try! :))

  11. lulu 9 October, 2012 at 14:21

    Oare cei de la Sony nu stiau ca marile capodopere se nasc din nefericire?? Eu i-as acuza de subminarea literaturii universale.

  12. Fratele Andryusha 9 October, 2012 at 14:21

    De parcă n-ar fi harddisk-uri şi în România… Nişte xenofobi, domnule, asta sunt!

  13. Belle d”Imagination 9 October, 2012 at 14:36

    A fost fain când am ajuns eu cu aparatul foto Sony, fiincă nu mai focaliza corect de aproape. Şi eram taaare tristă că nu mai pot face poze de la 1 mm distanţă.

    Mă duc ca o floare, îi explic eu cu cuvintele mele că nu mai merge opţiunea de supra focalizare. Nenea îi dă drumul şi mă întreabă, mirat, ”Dar de ce i-aţi dezactivat opţiunea de macro dacă vreţi să faceţi astfel de poze?”

    Cineva extrem de drag mie venise, mă fălisem cu scu la şi omul se jucase cu setările. Ocazie cu care dezactivase macro-ul.

  14. sow 9 October, 2012 at 14:37

    @Fratele Andryusha: totusi bine ca nu l-a trimis in japonia.

  15. Fratele Andryusha 9 October, 2012 at 14:40

    @sow: Da, exact asta mă gândeam şi eu. În altă ordine de idei, dacă s-a ars harddisk-ul în primul an, e clar cât de bune sunt şi pejo-urile astea…

  16. sow 9 October, 2012 at 14:44

    @Fratele Andryusha: am auzit ca au iesit pe piata laptopurile cu loc de scrumiera, ca sa nu mai puna scrumiera pe locul unde se afla cooler-ul.

  17. LP 9 October, 2012 at 14:45

    @sow: Păi nemții sunt japonezii Europei. Și invers.

  18. Fratele Andryusha 9 October, 2012 at 14:48

    @sow:
    Cum?! Nu-i tăviţa aia de care tragi ca să iasă afară?… =)) =))

  19. sow 9 October, 2012 at 14:49

    @Fratele Andryusha: aaaa…ala nu e unde arunci la gunoi continutul scrumierei??? mai sa fie.

  20. Fratele Andryusha 9 October, 2012 at 14:59

    @sow: Depinde de model. La unele îl deschizi şi arunci conţinutul, la altele vâri deşeurile de prin casă şi apoi îl închizi… Scrie pe carcasă, lângă serie. :))

  21. Rada 9 October, 2012 at 15:14

    Vine iarna si nu stiu daca anvelopele mele (de iarna) pot fi folosite in continuare sau nu. Tocmai am citit un ghid despre cum sa citesti pe anvelopa daca a atins gradul maxim de uzura. Si eu care credeam ca or sa tina o vesnicie! Deja nu mai dorm noaptea..

  22. Ciprian 9 October, 2012 at 15:17

    Am si eu ceva de la Sony, o camera foto digitala, cu obiectivul spart, displayul stricat, oare mi-o repara? =)) Eu as prefera sa-mi dea la schimb una de ultima generatie, cred ca ar iesi ei mai ieftin asa. :))

  23. Stephanie 9 October, 2012 at 15:36

    Cred ca dialogul s-a desfasurat cam asa:
    Julius:- Mi s-a ars hardul dom’le, va dau in judecata, eu imi castig painea cu el!
    Service:- Nu mai spune! serios? Si, ce vre, sa te iau acasa, sa te pun la masa, sa te culc cu nevasta-me? Ia misca-ti fizicul pana la un centru de service, sa vada si baietii despre ce este vorba, apoi mai vorbim! Haipa!
    ….
    Julius a inceput sa se vaicareasca pe fb ca i s-a stricat laptopul. A fost contactat in privat de catre Toader care i-a spus ca e cumnat cu seful Sony Romania si ca ii rezolva problema cu conditia sa il scoata, chiar si macar penru o zi, din spam. Voila!

  24. sebra 9 October, 2012 at 15:42

    @Fratele Andryusha:
    Şi ţie ţi s-a stricat butonul de trebuie să tragi de tăviţa aia?:))

  25. Fratele Andryusha 9 October, 2012 at 15:52

    @sebra:
    La laptopul meu apeşi pe buton şi tăviţa iese oleacă, apoi trebuie s-o tragi tu afară, nu iese automat. Bine, nu-i laptopul meu, e al lui fii-miu, şi nu-i pejo, e Asus, da’ în principiu la toate e la fel… Cred. 😐

  26. gobblin 9 October, 2012 at 16:07

    Pentru ca era luat din Romania… Incearca sa vezi cat de serviabili sunt (cei de la service, nu stiu daca sunt tot aceeasi cu care am avut eu experienta) cand e vorba de un produs cumparat de prin UK sau US.

  27. geo 9 October, 2012 at 16:43

    bai nene da nu aveți habar de nimic, tăvița aia este pentru paharu’ de cafea =))

  28. Ferdinand 9 October, 2012 at 16:48

    Tu deja îți pregătisei textele la telefon, nu?!
    Te-a cam lăsat cu ele…

  29. golddy 9 October, 2012 at 19:41

    @sow: hmmm… si eu pe ala imi puneam cafeaua…. off… omul cat traieste invata.

  30. Cristina Ş. 9 October, 2012 at 20:34

    @Ciprian: si eu am o camera roz in aceeasi stare, si zau ca sint de acord cu tine!! >:D<

  31. Alt Marian 10 October, 2012 at 17:54

    @gobblin: Pentru ca în pretul de vânzare e cuprins si service-ul. Trimite-l în UK sau US si ti-l repara pe gratis 🙂

  32. Suminona 11 October, 2012 at 10:22

    Julica tata… nu se pune … peugeotu meu o stat 2 luni in service la reprezentanta , pentru un radiator si o masca sparta … (masina avea 5 luni de la cumparare si era prea noua 206 sedan). Deci nu te pune pe glume ca te pandeste norocul …
    PS> Astia … sony … cum le zici tu … nu fac si masini ?

Leave a reply