@Dan1:
Bre, motorul de 1.2 l nu e Diesel, e turbo pe benzină!!! Are mai mulţi cai putere decât dci-ul de 1,5 litri şi cuplul doar ceva mai mic – 180 Nm în loc de 200, parcă. Deci, e mult mai avantajos decât Diesel-ul: n-are nevoie de filtru de particule, e mai uşor, de unde rezultă inerţie mai mică, efort la frânare mai redus, etc., etc.
Asta imi aduce aminte de vremurile cand eram io relativ tanără si obișnuiam sa-mi încep ziua cu un site de internet,Daily Cotcodac,sa ascult metale,sa citesc texte haioase si viata era misto.Nu mai gasești așa ceva in timpurile noastre.
Rectific: 190 Nm versus 240 Nm, comparând motorul de 1.2 litri Tce cu motorul de 1.5 litri dci 110 CP, 115 CP Tce-ul vs. 110 dci-ul, cuplu maxim la turaţii mai joase în cazul Tce-ului decât în cazul dci-ului, respectiv 1500 rot/min. versus 1750 rot/min.
EU VREAU SA STIU UNDE-I JULICA :-L! cu trollii vostri cu tot!!!
Asta-i pacaleala de 1 aprilie?
@RoseN: Ori a pierdut un pariu, ori disparitia are legatura cu 1 aprilie. Stai linistita, apare el, doar stim ca nu poate trai fara noi! ;;)
Apropo de titlu, Andryusha, cum mai e cu Loganu’ de 1,2l Diesel?
S-o crezi tu ca ne simtim vizati de clipuletul asta! >:P
@@RoseN: Sau o fi o explicatie pentru disparitia lui Julica? =))
@RoseN, @N.A.: Nimic nu dispare, totul se transformă!
@Dan1:
Bre, motorul de 1.2 l nu e Diesel, e turbo pe benzină!!! Are mai mulţi cai putere decât dci-ul de 1,5 litri şi cuplul doar ceva mai mic – 180 Nm în loc de 200, parcă. Deci, e mult mai avantajos decât Diesel-ul: n-are nevoie de filtru de particule, e mai uşor, de unde rezultă inerţie mai mică, efort la frânare mai redus, etc., etc.
@M3bis: Asta nici nu mai trebuie să i-o spui lui RoseN, cunoaşte foarte bine fenomenul… 😛
Asta imi aduce aminte de vremurile cand eram io relativ tanără si obișnuiam sa-mi încep ziua cu un site de internet,Daily Cotcodac,sa ascult metale,sa citesc texte haioase si viata era misto.Nu mai gasești așa ceva in timpurile noastre.
Rectific: 190 Nm versus 240 Nm, comparând motorul de 1.2 litri Tce cu motorul de 1.5 litri dci 110 CP, 115 CP Tce-ul vs. 110 dci-ul, cuplu maxim la turaţii mai joase în cazul Tce-ului decât în cazul dci-ului, respectiv 1500 rot/min. versus 1750 rot/min.
Aş pune un Tce din ăsta pe Grippen, apoi aş ieşi în oraş, să vânez şoferiţele care se bagă în faţă la semafor… =))
Da’ de ce stătea trollul ăla, săracul, ciucit, de parcă-i năvăleau corcoduşele-n duoden?
presimt ca Julius ne pregateste ceva:)
@RoseN: Julica s-a certat cu Zuckenberg si – evident – si-a luat jucariile si a plecat 😀
Destul de vechi, dar prezinta intr-un mod extrem de real viata acestor fiinte abandonate in abisul internetului.
@sendroiu: Să ştii că ai dreptate, de ceva vreme am remarcat dispariţia de pe Facebook a pozelor cu ursuleţi de pluş 😕