Postul nu e post destul

Colegii de la hardware

Călăraşu

O altă tagmă în care simt nevoia să dau tare este cea a domnilor care se ocupă cu echipamentele aferente cooperativelor în cadrul cărora ne desfăşurăm cu toţii activitatea: colegii de la hardware.

Ăştia-s genul de oameni care au orice în magazie, dar mai bine spun că n-au, din principiu, un principiu vechi, de pe vremea abacurilor. Pe vremea aia, dacă sunai la hard să spui că ai rămas fără bile roşii la numărătoare ţi se spunea că din păcate nu mai au bile roşii, ci doar câteva verzi păstrate pentru CEO şi restul galbene.

Revenind la zilele noastre, probabil că fiecare dintre voi a avut la un moment dat nevoie de ceva de la ei din custodie: începând cu lucruri banale, precum o bilă de mouse – despre care ştim că se furau sau se stricau foarte uşor – până la oricare alt echipament periferic sau componente. Este că de cele mai multe ori aţi fost refuzaţi cu mai multă sau mai puţină politeţe?

Ei sunt înconjuraţi de rafturi pline de cutii care stau să cadă peste ei, dar dacă îi suni să le spui că ai nevoie de ceva se comportă ca şi cum ar da de la ei de acasă: nu pupi mouse şi nici tastatură, pentru că sigur le-ai făcut tu ceva, le-ai lovit sau ai vărsat ceva pe ele! N-ai decât să-ţi aduci de acasă sau să ai grijă de echipamentele firmei, că ei nu au fabrică de tastaturi.

Dacă vrei un upgrade de memorie ţi se va spune că râşniţa ta merge cu DDR1 iar acesta nu se mai fabrică, iar dacă merge cu DDR3 o să fii refuzat din cauză că e prea scump şi nu fac stocuri.

Nu pronunţaţi niciodată cuvântul “cablu” de faţă cu ei pentru că atunci când aud cuvântul ăsta se fac vineţii la faţă şi încep să urle că, de, dacă le călcaţi în picioare precum animalele, d-aia nu aveţi. Într-o firmă în care tot ei au avut grijă ca toate cablurile să fie înşirate peste tot şi nicidecum ascunse frumos pe la margini, acestea au efect de mine anti-personal: calci pe ele, eşti mort!

În ziua în care veţi avea nevoie de un stick de memorie veţi primi unul de 256Mb, blank-uri nu sunt în magazie, iar un document mai mare de 3 pagini NU SE DĂ LA PRINT!

Dar regula de bază din codul lor deontologic, sloganul lor de căpătâi, chintesenţa breslei lor este şi va fi pe veci următoarea: “Nu există echipament depăşit, defect, sau care nu funcţionează în parametri optimi, ci doar angajaţi idioţi.”

Şi e logic ca angajaţii de rând să fie idioţi, fiindcă singurii oameni inteligenţi dintr-o firmă primesc ce e mai bun, adică un post de magazioner.

Share:

80 comments

  1. N.A. 1 July, 2011 at 08:07

    Deci n-a vrut sa-ti dea M3bis cabluri, mouse sau bilute, ai? =))

  2. N.A. 1 July, 2011 at 08:09

    P.S. Sa stii ca deja se razbuna, incerc sa dau like si nu iese… :))

  3. Dan1 1 July, 2011 at 08:26

    Nu pot pentru ca sa fiu de acord cu tine, Călă, pentru ca eu am lucrat multa vreme “la hardware”. =))
    Iar acum mi se schimba echipamentul mai repede decât as vrea eu.

  4. v 1 July, 2011 at 08:41

    Haide bre… ce dai atata in ei, ca e si ei oameni. In plus, hai sa fim seriosi, de multe ori problema e intre scaun si tastatura.

    V.

  5. serbanm 1 July, 2011 at 09:06

    Adevarat graiesti!baiatul meu n-a terminat inca facultatea, dar daca am o problema la calculator aud: “tu esti de vina, tu l-ai stricat, etc”

  6. Auggie 1 July, 2011 at 09:18

    ai dreptate in mare parte dar textul ala cu “s-a varsat iarutul pe tastatura” cum e ? se ridica iaurtul si se varsa pe tastatura. Mie mereu mi-a palcut fazaasta cu s-a stricat laptop-ul, eu nu i-am facut nimic , s-a varsat niste cola pe el. sa cel mai atre a fost unu care mi-a zisca s-a inversat desktop-ul cu 180 de grade si statea cu monitorul rasucit pe biro ca sa poate lucra.

  7. Marius 1 July, 2011 at 09:23

    bre, DDR3-ul ăla e mai ieftin decât frații lui mai bătrâni. Asta așa, ca fapt divers.

  8. unmihai 1 July, 2011 at 09:24

    @serbanm:
    ai dreptate. asta se invata inca din semestrul I la facultate!

  9. Ramses3 1 July, 2011 at 09:25

    pai daca ar da la toata lumea cate un mouse si doua tastaturi sa vezi atunci productivitate

  10. RoseN 1 July, 2011 at 09:37

    Sa fiu draguta si sa intreb, da’ ce e ala hardware si la ce foloseste? =))
    pentru ca, nu-i asa:
    – De cati programatori e nevoie pentru a schimba un bec?
    – De niciunul… e o problema hardware.

  11. Cristi 1 July, 2011 at 09:41

    Printre alte sarcini de serviciu si eu sunt magazioner. Si da prima data cand mi se cere ceva spun “nu am” :)). Iar daca chiar nu am il bag in magazie pe cel care cere.
    Dar cand mi se cer dosare galbene, eu am albastre si se fac nazuri ca alea albastre sunt urate cam ma apuca dracii.

  12. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 10:00

    Stimate draga domnule Calarasu,

    doresc sa va supun atentiei doar doua cazuri intalnite in decursul carierei mele.

    Caz1: -Alo IT-ul? Hai te rog pana la mine ca nu stiu ce dracu are laptopul meu ca nu-mi mai “vede” stick-ul de retea. Ma deplasez la fata locului. Duduia in cauza, rosie toata: Dracu sa le ia de calculatoare ca atunci cand ai nevoie mai mare de ele, atunci nu mai “merg”. M-am uitat nitel lung la ea si am scos memory-stick-ul din adaptorul de retea (mufa de internet-pt necunoscatori) si l-am bagat in portul USB…

    Caz2: -Alo IT-ul? Mi s-a stricat mouse-ul!!! Dau dublu clic pe iconite si nu se intampla nimic!!! Hai pana aici!!! (am folosit cate trei semne de exclamare ca sa exemplific tonul isteric). M-am dus pana la doamna manager ca sa ii iau agenda care-i trona pe tasta “Alt”…

    Prin prisma acestor exemple va intreb: oare n-avem si noi dreptul, din cand in cand, sa ne crizam? 😀

    Cu stima, Radu Udrescu – senior network admin

  13. kilroy 1 July, 2011 at 10:05

    – Vreau si eu un cartus pentru imprimanta.
    – Sigur. Ce model?
    – Pai stiti dumneavoastra, ca am cumparat imprimanta acum doi ani de aici.
    Altul:
    – Vreau sa cumpar un cablu.
    – De care, ca sunt cateva zeci de modele?
    – Pai din acela negru.
    Sunt zeci de exemple si toate converg spre concluzia exprimata la com 4: “problema e intre scaun si tastatura”. Si apropo de memorie RAM, am vazut si memorie DDR1 infipta (cu mare efort, evident) in slot de SDRAM. Si nu am idee de ce nu vroia sa functioneze PC-ul respectiv.

  14. kilroy 1 July, 2011 at 10:09

    @Radu Udrescu: Am patit-o si eu la servici, reinstaland drivere, transpirand vreo 15 minute, ca sa observ in final ca mufa USB de tip B fusese introdusa in portul Ethernet de la imprimanta. Nu stiu de ce nu vroia sa printeze si asa.

  15. RoseN 1 July, 2011 at 10:16

    @kilroy: @Radu Udrescu: Pai lasati, ca asa se genereaza locuri de munca :)) ce-ar fi daca toti ar fi niste genii IT

    Tech Support: “What does the screen say now?”
    Customer: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”
    Tech Support: “Well?”
    Customer: “How do I know when it’s ready?”
    ———————————————–
    Customer: “Excuse me can I use this disk? It has a hole in it.”
    ———————————————–
    Tech Support: “Do you have 3 1/2 inch diskettes?”
    Customer: “No, I only have 3 of them.”
    ———————————————–
    Customer: “I’m having trouble installing Microsoft Word.”
    Tech Support: “Tell me what you’ve done.”
    Customer: “I typed ‘A: SETUP’.”
    Tech Support: “Ma’am, remove the disk and tell me what it says.”
    Customer: “It says ‘[PC manufacturer] Restore and Recovery disk’.”
    Tech Support: “Insert the MS Word setup disk.”
    Customer: “What?”
    Tech Support: “Did you buy MS word?”
    Customer “No…”
    ———————————————–
    Customer: “Do I need a computer to use your software?”
    Tech Support: ?@#$?
    ———————————————–
    Tech Support: “Ok, in the bottom left hand side of the screen, can
    you see the ‘OK’ button displayed?”
    Customer: “Wow. How can you see my screen from there?”
    ———————————————–
    Tech Support: “What type of computer do you have?”
    Customer: “A white one.”
    ———————————————–
    Tech Support: “What’s on your screen right now?”
    Customer: “A stuffed animal that my boyfriend got me at the
    grocery store.”

  16. ungluk 1 July, 2011 at 10:18

    Bravo, domnule Udrescu! Asa trebuie sa arate un comentariu! Organizat, pe puncte, spatiat corespunzator!

    Eu am vreo suta si ceva de operatori de administrat, network&hardware-wise. Am vazut multe in ai 4 ani si ceva de lucru, uneori cred ca prea multe.
    Daca azi vine unu’ si-mi zice ca i s-a sters brusc un fisier important de pe desktop, nu stie cum s-a sters da’ sa fac ceva sa i-l recuperez – si mai repede, ca e foarte important – iar maine imi cere un mouse, ca pe ala de-l avea s-a varsat iaurtul, cred ca-i zic ca n-am! De fapt, sigur ii zic ca n-am 😀

  17. ungluk 1 July, 2011 at 10:21

    @RoseN : Tech Support: “What type of computer do you have?”
    Customer: “A white one.”

    Am patit-o luni, aproape la fel :)) Decat ca acum se fac negre.

  18. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 10:22

    @kilroy: Mda, faza cea mai nasoala e cand intrebi pe cineva care are o problema: Bre, ai incercat chestia asta? Daaaa, sigur!!! Doar nu crezi ca is ceva idiot??? Si dupa ce termini absolut orice varianta posibila incerci si tu chestia respectiva si: TADA!!! Merge! In momentul ala userul se uita la tine cu ochi umezi ca de vitel si iti zice “nu stiu la mine de ce nu a mers…” De aceea motto-ul meu este: never trust the user!!! 😀

  19. kilroy 1 July, 2011 at 10:23

    @RoseN: De acord, dar sa se dea Distonocalm fara prescriptie in farmacii, sa ne fie si noua mai usor. 😀

  20. kilroy 1 July, 2011 at 10:25

    @Radu Udrescu: Asa e. Din pacate, nu se poate impusca looser-ul, pardon, user-ul. Cica nu e legal. 😉

  21. N.A. 1 July, 2011 at 10:46

    Bai, ce ma enervati voi, IT-istii astia plini de fasoane! =)) =))
    Nu sunteti deloc user friendly! =))

  22. zanu 1 July, 2011 at 10:46

    nu se zice magazioner. se zice Hardware guy. :))

  23. camionagiu 1 July, 2011 at 10:49

    Daca mai mananci pe tastatura batoane cu iaurt si napolitane iti dai seama ca o s-o strici iar, baietii n-o sa mai sara in ajutorul tau si ghici ce?
    Bietul Camionagiu o sa trebuiasca sa scrie si pentru tine. De parca-ti pasa tie de altii…din partea ta pot sa afum cititorii cu orice.
    Si inca si din a lui Julius.

  24. M3bis 1 July, 2011 at 10:52

    N-am!

  25. Dan1 1 July, 2011 at 10:55

    @M3bis: Eu decât am apasat butonul ala rosu cu policele în sus, n-am cerut mouse! =))

  26. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 10:55

    @N.A.: Las’ ca suntem multitasking 😀

  27. sebra 1 July, 2011 at 10:57

    IT-ştii sunt enervanţi. Mereu o fac pe-a deştepţii.

  28. Cristi 1 July, 2011 at 10:58

    @Radu Udrescu Ceva mai “deocheat” am patit si eu. Am o colega cu un bust mai generos, ceva in stilul Pamela Anderson dar fara silicoane (adica sunt mai atarnate nu drepte ca niste proiectile de artilerie). Lucrand impreuna colega zice “Nu-mi mai merge mouse-ul”, ma duc la biroul ei si 😀 sanii colegei se odihneau lejer pe tastatura, ala din stanga chiar pe “Alt” printre altele.
    Cu delicatete si bun simt ii spun “ridica laptaria de pe tastatura” :))

    P.S. Sper sa nu ajung alaturi de platitorul de taxe german pentru acest comentariu.

  29. nkm 1 July, 2011 at 10:58

    inca o chestie: in orice problema, prima rezolvare este “da-i ba ristart!”

  30. Dan1 1 July, 2011 at 10:59

    @sebra: Nu “o fac”, sunt! =))

  31. M3bis 1 July, 2011 at 11:01

    @Cristi: mi s-a întâmplat și mie, numai că zicea că bimbăne îngrozitor ceva în boxe. Erau sprijinite pe toată tastatura!

  32. camionagiu 1 July, 2011 at 11:01

    mai dati-va in barci pe subiectul asta si o sa vedeti lumea altfel din colonul spam-ului

  33. Adrian 1 July, 2011 at 11:02

    Cred că asta ar fi o soluţie:
    http://natchling.net/gallery/pic.php?i=images/stupidamouse.jpg

  34. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 11:03

    @Dan1: Da, si nici nu avem capu’ mare… :))

  35. Marielle 1 July, 2011 at 11:06

    “Şi e logic ca angajaţii de rând să fie idioţi, fiindcă singurii oameni inteligenţi dintr-o firmă primesc ce e mai bun, adică un post de magazioner.”

    Sper sa citeasca asta (inca odata) si ala care te-a suparat :)))))

  36. v 1 July, 2011 at 11:08

    Da` nu cred ca n-o stiti deja pe aia clasica (care cica s-ar fi lasat si cu proces):

    Actual dialogue of a former WordPerfect Customer Support employee. (Now I know why they record these conversations! ):

    Operator: “Ridge Hall, computer assistance; may I help you?”
    Caller: “Yes, well, I’m having trouble with WordPerfect. ”
    Operator: “What sort of trouble??”
    Caller: “Well, I was just typing along, and all of a sudden the words went away.”
    Operator: “Went away?”
    Caller: “They disappeared. ”
    Operator: “Hmm So what does your screen look like now?”
    Caller: “Nothing.”
    Operator: “Nothing??”
    Caller: “It’s blank; it won’t accept anything when I type.”
    Operator: “Are you still in WordPerfect, or did you get out??”
    Caller: “How do I tell?”
    Operator: “Can you see the C: prompt on the screen??”
    Caller: “What’s a sea-prompt?”
    Operator: “Never mind, can you move your cursor around the screen?”
    Caller: “There isn’t any cursor: I told you, it won’t accept anything I type.”
    Operator: “Does your monitor have a power indicator??”
    Caller: “What’s a monitor?”
    Operator: “It’s the thing with the screen on it that looks like a TV. Does it have a little light that tells you when it’s on??”
    Caller: “I don’t know.”
    Operator: “Well, then look on the back of the monitor and find where the power cord goes into it. Can you see that??”
    Caller: “Yes, I think so.”
    Operator: “Great. Follow the cord to the plug, and tell me if it’s plugged into the wall.
    Caller: “Yes, it is.”
    Operator: “When you were behind the monitor, did you notice that there were two cables plugged into the back of it, not just one??”
    Caller: “No.”
    Operator: “Well, there are. I need you to look back there again and find the other cable.”
    Caller: “Okay, here it is.”
    Operator: “Follow it for me, and tell me if it’s plugged securely into the back of your computer.”
    Caller: “I can’t reach.”
    Operator: “Uh huh. Well, can you see if it is??”
    Caller: “No.”
    Operator: “Even if you maybe put your knee on something and lean way over??”
    Caller: “Oh, it’s not because I don’t have the right angle – it’s because it’s dark.”
    Operator: “Dark??”
    Caller: “Yes – the office light is off, and the only light I have is coming in from the window.

    ” Operator: “Well, turn on the office light then.”
    Caller: “I can’t.”
    Operator: “No? Why not??”
    Caller: “Because there’s a power failure.”
    Operator: “A power……. .. A power failure? Aha, Okay, we’ve got it licked now.

    Do you still have the boxes and manuals and packing stuff your computer came in??”

    Caller: “Well, yes, I keep them in the closet.”
    Operator: “Good. Go get them, and unplug your system and pack it up just like it was when you got it. Then take it back to the store you bought it from.”
    Caller: “Really? Is it that bad?”
    Operator: “Yes, I’m afraid it is.”
    Caller: “Well, all right then, I suppose. What do I tell them??”
    Operator: “Tell them you’re too f*%king stupid to own a computer!!!! !”

  37. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 11:10

    A, ca mi-am amintit: nu se spune “magazioner”!!! E “fixed assets custodian”, da?!? :))

  38. sebra 1 July, 2011 at 11:12

    @Dan1:
    Da, bre! De aia niciodată nu-i din vina lor şi prima soluţie pe care ţi-o dă e “aţi încercat un restart?” 😀

  39. kilroy 1 July, 2011 at 11:38

    @N.A.: De unde stii ca nu suntem user friendly? Incearca-ne 😀
    Alt dialog”
    – Ce probleme aveti?
    – Nu mai intră cum intra.
    Dupa primele momente de stupefactie, cercetare de o farmacie pentru Viagra etc, ne-am dat seama ca nu se mai incărca SO ca la început.

  40. unmihai 1 July, 2011 at 12:11

    Demult tare … aveam eu un magazin preferat din care ma aprovizionam cu componente. Intru hotarat, ma duc la tejghea si cer:
    -Dati-mi o memorie de 128, va rog!
    -De 128 nu avem, dar va putem da o lecitina daca doriti
    zice domnisoara de la raft.
    Magazinul de calculatoare se mutase. Acum era o farmacie acolo.

  41. ionut 1 July, 2011 at 12:50

    IT- istii sunt mai rau ca tortionarii 🙁

    Daca se duce un amarat de programator sa ceara o placa video mai buna ca s-a plictisit de atata tetris si solitaire ii zic ca nu se poate, ca nu ii trebuie samd.
    Daca se duce insa un manageras de pe la vanzari se alege si cu monitor nou bonus:(

    Asta nu e viata :))

    @sebra:
    Nu stiu sa fi avut vreodata mai mare dreptate ca acum :))

  42. kilroy 1 July, 2011 at 12:55

    @unmihai: Trebuia facut scandal: “Pai sigur, ca memorii de 128 ieftine de Terapia nu aveti. Vindeti doar din astea scumpe de GSK”

  43. kilroy 1 July, 2011 at 13:05

    Programatorii sunt mai rai decat gandacii – nici cu FLIT nu scapi de ei. Singura solutie e sa ii scoti la bere. Dupa o bere intra in lumea lor si nu mai fac scandal ;-). Am ceva prieteni programatori si reteta e verificata.

  44. ela 1 July, 2011 at 13:09

    eu cunosc un IT-ist simpatic : M3bis !!!

    mi-a explicat de vreo 4-5 ori ce e ala backup fara sa se enerveze ( a zis numa ca-s batuta’n cap , ca PC -ul e o rijnita si a insinuat foarte voalat ca daca-l mai plictisesc voi juca popa prostu cu To@der ) 😀

  45. ionut 1 July, 2011 at 13:12

    @kilroy: Pai daca nu ne dati placa aia video ?(si ceva ram in plus si un hard mai rapid ca altfel ar fi pacat de ea):))

    Trebuie sa ne inecam si noi amarul cumva 🙁

  46. kilroy 1 July, 2011 at 13:15

    @ionut: Pai trebuie facut referat, referatul sa fie inregistrat si sa aiba minim trei semnaturi si sa tineti voi cont ca azi e zi scurta. 😀

  47. RoseN 1 July, 2011 at 13:21

    @ionut: 😀 nu mai bine merge niste mousse au chocolat sau ce mai aveti voi p’acolo bun? 😀

  48. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 13:22

    @kilroy: Si sa nu uitam ca daca nu au tiket deschis nu exista 😉

  49. ionut 1 July, 2011 at 13:37

    @RoseN: Urat din partea ta sa provoci in asemenea hal 🙁 .

    Cu riscul de a intra la moderarea pentru folosirea unei limbi interzise pe DC – cred ca e mai grav decat daca ai vorbi de M***** B**** – raspund intrebarii tale : Tarte Tango 🙂

    Sau altfel spus:
    “(pâte sablée au sésame, compote de framboises, crème au parmesan Reggiano, poivron rouge, framboises fraîches)

    Le parmesan assaisonne la crème que vient équilibrer le goût acide et puissant de la framboise et la pointe amère du poivron. Le sésame apporte à la pâte sablée un supplément de croustillant. En contrepoint, la tuile sucrée-salée surmonte l’ensemble. Le rythme sensuel du Tango évoque parfaitement cette composition aux goûts toujours en mouvement qui offre une dégustation aux équilibres fragiles et changeants. ”

    – Mai mult ca sigur insa ca e doar o lovitura de marketing din partea lor:)

  50. RoseN 1 July, 2011 at 13:45

    @ionut: Aaaaaaaaaaaaaai ce frumoase sunt tartele:))

  51. ungluk 1 July, 2011 at 13:57

    Perfect adevarat, fara tiket deschis nu te mai baga nimeni in seama in ziua de azi. 🙂

  52. geo 1 July, 2011 at 14:07

    din experienţa clanului, din care cu mândrie fac parte, treaba stă în felul următor:
    – 87,65% din probleme se regăsesc pe scaun nicidecum în cutia aia mică şi frumoasă de sub birou
    – 6,82% se regăsesc în tastatură, este suficient să fie întoarsă şi scuturată de agrafe, bolduri sau firimituri
    – 3,72 de vină sunt filtrele anti pornache, facebooook etc
    – 1% renel enel … tot aia
    – 0,81% pot fi, probabil, puse pe seama noastră . . . dar, noi cunoaştem şi următoarele:
    – 60% din timpul petrecut pe net în orele de program sunt pentru activităţi ce ar bucura orice manager în timpul negocierilor de salariu
    – 76% dintre cuvintele folosite în motoarele de căutare nu au legătură cu profilul companiei în care activaţi . . . acum este mai uşor şi pentru noi, în firewall băgam doar extensia xxx sau zoso, dailycotcodac, arhi etc    
    – usere şi parole de mail, conturi de bancă, adresele unor domniţe înlocuitoare etc . . . şi oricâte limbi cunoaşteţi noi ştim doar una ale căror cuvinte au doar două “litere” 0 şi 1 . . . mai exact mâine dacă mailul trimis domnişoarei inimi tale ajunge la nevastă NU noi suntem de vină . . .

  53. Pasarea Lira 1 July, 2011 at 14:27

    Pentru cine n-a vizionat inca The IT Crowd, RECOMAND !!!! (da, e imperativ :D) http://www.imdb.com/title/tt0487831/

  54. serban 1 July, 2011 at 15:12

    @Călăraşu:
    Abordarea este greşită.

    Trebuie să intri în hruba lui cu un aer plictisit şi să mimezi o uşoară mahmureală.

    Apoi îl provoci la o discuţie lejeră despre fotbal, scumpirea iminentă a accizei la bere, Formula 1 – dacă ştii că e fan.

    Îi spui apoi că eşti hotărât să treci pe Linux, că te-ai săturat de Windoze. În inevitabila discuţie care urmează ai grijă să-l înjuri suculent pe Bill Gates, să pui vreo două întrebari despre virtualizare, mirroring etc. Cuvinte de-astea înveţi uşor de prieteni calculatorişti, când mergi la bere cu ei. Nu intra în amănunte, lasă-l pe el să explice tot.

    Dai să pleci. În uşă, peste umăr, îi spui cu aerul că de fapt nu-ţi pasă:
    – A, dă-mi şi mie o tastatură…
    Doamne fereşte să spui “te rog” sau la ce-ţi trebuie! Şi, bingo! Vei primi răspunsul:
    – Ia şi tu o cutie de-aia lungă de colo sus. Ai grijă la cabluri.

  55. Stephanie 1 July, 2011 at 15:31

    @Radu Udrescu: Alooooo IT-ul? Veniti repede, am o problema cu monitorul!
    In biroul vacii, pardon, doamnei, cinci minute dupa:
    -Ce problema aveti doamna, cu monitorul?
    -Pai stiti, aveam pe ecran o poza cu un bișon fooarte dragut care a disparut si acum uitati…am ecranul asta albastru de la Windows.
    – Pastele si Dumnezeii (in gand)!

  56. Cristi 1 July, 2011 at 15:34

    @serban: Vrajeala asta poate merge cu IT-istii buni. Aia rai tot “N-am” raspund. :))

  57. Stephanie 1 July, 2011 at 15:43

    @serban: Varianta 2:
    Dupa ce bati frumos in usa, patrunzi timid inauntru desi nimeni nu ti-a zis “Intra!” te sprijini frumos cu coatele de biroul IT-stului nr.1 astfel incat sa-ti poata vedea buricul prin decolteul bluzei, in timp ce fundul ajunge in raza vizuala a IT-stului 2 asezat la biroul de vis-a-vis:
    – Colegu’ salveaza-ma, ii soptesti IT-stului nr.1, mi s-a stricat mouse-ul!
    IT-stul 1 catre IT-stul 2:
    – Bah, parca mai aveai un mouse la tine in sertar, nu o servim pe colega?
    – Era pentru aia de la Achizitii, da’ las’ca mai poate astepta; poftiti doamna!

  58. Cable guy 1 July, 2011 at 15:48

    In perioada care s-a scurs de cand activez ca “hardware guy”, atentie, separat de departamentul IT (o adunatura de Hitleri, Stalini si fii de-ai lu’ Mobutu Sese Seko Nkuku Ngbendu wa Za Banga) le-am trait pe (aproape) toate cele de mai sus.

    Am aflat ca o cantitate mica de cafea scursa in tastatura (juma’ de cana) nu face rau, ci chiar ajuta la navigarea pe Internet.
    Am mai aflat ca daca se ia curentul in toata cladirea si tu ca (f)utilizator ai un UPS mai puternic decat serverul (IT guys know why) poti sa urli in gura mare ca nu poti sa dai un atac la Triburile si ca noi/eu nu ne/imi fac(em) treaba.
    Un alt moment de reala iluminare a fost zambetul de recunostinta al (f)utilizatorului cand a aflat ca o tastatura nativ-engleza poate cumva (trebuie ca prin magie/teoria aplicata a string-urilor) sa scoata caractere in principiu romanesti, nefiind nevoie sa mai dai copy-paste la un Ş de pe net.Amuzant a fost si ticket-ul ca nu-l gaseste pe Ţ pe tastatura.

    Pe langa toate astea mai ajungem si acasa, unde, nu-i asa, nevasta ne toarna cola in unitatea proaspat achizitionata si se scuza ca ea a sters-o foarte bine, si nu, inauntru nu s-a bagat ca nu e treaba ei!!! inauntru sa ne bagam noi, ca de aia stim cu ce se mananca!!!

    Da’ la tăţ’ ni-i greu, da’ nu la fel!!

  59. serban 1 July, 2011 at 15:49

    @Stephanie:
    O să-ncerc. Da’ mi-e cam frică să nu fiu fluierat pe stradă şi să nu mă bată ăia de la Noua Dreaptă.

  60. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 15:49

    @Stephanie: LOOOOL pt ambele comentarii 🙂
    @Cristi: Eu raspund de obicei cu: “Nu pot, nu vreau, de ce eu?” 😀

  61. Adi Calarasu 1 July, 2011 at 15:50

    @ALL
    Cotcodacilor, ce va mai place la munca vinerea!

  62. kilroy 1 July, 2011 at 15:52

    @Stephanie: Tocmai am primit niste mousi proaspeti de pârâie 😀

  63. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 15:59

    @Adi Calarasu: Pai da, decat sa impartim mausi si alte dracovenii userilor mai bine trollam aici 😀

  64. aisha 1 July, 2011 at 16:00

    @Radu Udrescu: Bravo! La multi ani!:P

  65. kilroy 1 July, 2011 at 16:06

    @Adi Calarasu: Daa, ca magarului fuga!

  66. Rada 1 July, 2011 at 16:10

    Cum sa-i speriem pe baietii de la harware: le cerem inventarul.

  67. Stephanie 1 July, 2011 at 16:12

    @Kilroy: Barracude aveti? 😉

  68. Radu Udrescu 1 July, 2011 at 16:14

    @aisha: Multumesc frumos! Tocmai am implinit frumoasa varsta de 100010 😀
    PS: Sa mai zica cineva ca IT-stii nu traiesc muuuult 😛

  69. aisha 1 July, 2011 at 16:20

    @Radu Udrescu: Nu stiu sa descifrez coduri binare.:D
    Ce fel de tort ai avut la aniversare?

  70. serban 1 July, 2011 at 16:39

    @Radu Udrescu: La mulţi ani la împlinirea vârstei de x0022 ani!

    PS Nu-i aşa greu, aisha.

  71. aisha 1 July, 2011 at 16:50

    @serban: In ani-lumina cat inseamna?:D
    @Radu Udrescu: Doar anumite doamne isi camufleaza varsta, nu stiam ca si IT-istii au obiceiul asta!:))

  72. ungluk 1 July, 2011 at 16:56

    @Radu Udrescu: 11011100? O varsta frumoasa, cred 🙂

    @Rada: 😐 nu ma rasai…

  73. serban 1 July, 2011 at 16:58

    @aisha:
    E greu de calculat. Lumina e subvenţionată, la ani se aplică impozit progresiv.

  74. Rada 1 July, 2011 at 17:13

    @ungluk: stiu =))
    PS: Am tastat gresit hardware, acum am vazut.

  75. haolica 1 July, 2011 at 17:14

    http://haoleu.ro/2011/04/cu-culorile-le-aveti-2.html

    (operator de service se deplasează acasă la client ce reclamase că nu are semnal la cablu TV)

    Client: “Domnule nu îmi merge decodorul deloc!”

    Operator service: ”Cum adică nu merge? Nu aveți semnal? Se vede cu pureci? Ce are?”

    Client: ”Păi nu se vede deloc! Am ecranul negru și atât! ”

    Operator service: ”Haideți să văd. ”

    (verifică televizorul, vverifică decodorul, care nu arăta a avea nimic în regulă)

    Operator service: ”Hai să îi dăm drumul. Dați-mi telecomanda. ”

    Client: ”Poftim. Până aici am ajuns și eu. Acuma o să vedeți că nu se aprinde. ”

    (operatorul de service încearcă să aprindă decodorul, dar nu se întâmplă nimic)

    Operator service: ”Știu exact care este problema. ”

    Client: ”E grav domnule? ”
    Operator service: ”Mă tem că da. ”

    Client: ”Aoleu! Adică va trebui să cmpăr altă telecomandă ? Eu nu dau nici u ban să știți! ”

    Operator service: ”Mai rău de atât. Va trebui să vă luați alți ochelari. Asta este telecomanda de la DVD Player. ”

    Client: ”Asta e culmea domnule! De unde să îmi dau eu seama că asta e telecomanda de la DVD player? Seamănă toate între ele telecomenzile astea! Cum pot eu să îmi dau seama care e telecomanda de la DVD Player? ”

    Operator service: ”După scrisul mare cu DVD Player aflat în mijloc. ”

    Client: ”Adică mă credeți prost? Să zicem că nu aș ști să citesc! ”

    Operator service: ”Atunci după faptul că una are butoane cu cifre pentru posturi și cea de la DVd nu.”

    Client: ”Să zicem că nu văd nici butoanele!”

    Operator service: ”Cu culorile le aveți? ”

    Client: ”Da. ”

    Operator service: ”Atunci luați în considerare că una e neagră și cealaltă e albă.”

  76. kilroy 1 July, 2011 at 17:37

    @Stephanie: Seagate Barracuda de 10.000 rpm, asta ca sa fie clar ca IT-istii sunt niste nesuferiti 😉

  77. Stephanie 1 July, 2011 at 21:08

    @kilroy: Cam repede se roteste barracuda ta , vezi sa nu ameteasca… ;;)

  78. v 1 July, 2011 at 21:31

    http://www.thewebsiteisdown.com/

    In special episoadele 1 & 2 !!!

  79. mifty 3 July, 2011 at 22:14

    io am cunoscut doar 1 singur tip de it-ist: cel care e tâmpit, imbecil, habar nu are pe ce lume se află, și e foarte mândru că are diplomă.
    lucru care nu-l ajută prea mult când el transpiră 10 ceasuri uitându-se în pc ca vițelul la poarta 9, și eu… îl bag liniștit în priză.

    apropo, pe ce planetă e ddr3 mai ieftin ca ddr1, dom-ne???
    că iau primul lift intergalactic, să fac o afacere!

  80. vlad 6 July, 2011 at 09:58

    Si ca sa inchei, tot din experienta, cred ca ati patit-o si voi: Ma suna….Alo IT-ul, nu-mi merge parola si trebuie sa primesc un e-mail, cel mai important de lumea asta, si stiu ca e buna parola. Ma deplasez si ce sa constat CAPS Lock era apasat….ce sa mai zici??? sau
    Nu-mi merge monitorul, aseara mergea…ma duc, evident scos din priza…ras din ala de pitzipoanca….la asta nu m-am uitat. Ai naibii electroni acum sunt prin aer…

Leave a reply