Postul nu e post destul

Daţi un leu pentru derbedeu

Încă o dată, dragi prieteni, colaboratori şi Camionagiu, salvarea onoarei ţării noastre cade pe umerii DailyCotcodac. Am mai făcut-o o dată, când ministru de externe sau ambasador la Paris era tot o mascotă tristă gen Baconschi, o vom face şi acum.

Ne-am fi dorit să vedem un dram de iniţiativă pe la televiziunile de ştiri, dar una dintre ele e ocupată cu Băsescu, iar cealaltă e ocupată cu bătaia pe sediu şi hârtiile de xerox. Despre ziare, ce să mai vorbim, ar putea face o campanie de-asta, dar ce carte, DVD, alambic de asamblat acasă vor putea oferi cu ziarul ca să ştie lumea că există?

După cum ştiţi, România l-a trimis în Parlamentul European pe eminentul domn Adrian Severin, care a fost prins în timp ce pretindea nişte consultanţă de 12.000 de euro ca să bage un amendament într-o lege. N-a fost singurul prost prins cu ocaua mică, dar ceilalţi măcar şi-au dat demisia, în timp ce al nostru a început să se plângă că e victima unei conspiraţii.

Domnul Adrian Severin nu se dă dus nici după ce i-a fost luat biroul, a fost trimis în fundul sălii şi fluierat de europarlamentari. Din această cauză, colegul Sare’n Ochi a găsit o metodă care ar putea funcţiona: Să-i dăm bani să se care!

Leu cu leu, am putea aduna 12.000 de euro, cât e cota de piaţă a euroşmenarului. Dacă ne trimite factura, putem spune că am făcut o treabă bună şi am salvat imaginea României. Dacă nu, donăm banii unei asociaţii pentru copii, poate cei de acolo reuşesc să crească nişte români mai cu bun simţ.

Prin urmare, vă propunem un fel de campanie Let’s Do It România, numai că acum avem ocazia să curăţăm adevăratele gunoaie de pe stradă. Iată detaliile:

Donați 1 leu să plece un derbedeu în contul RO66BTRL02201205T21740XX Banca Transilvania (să plece Adrian Severin!).

Regulamentul campaniei „Daţi 1 leu să plece un derbedeu”:

Banii colectaţi în contul fundaţiei DEPA din Deva vor fi daţi sub formă de şpagă donație eurodeputatului derbedeului Adrian Severin, în data de 1 aprilie a.c., cu condiţia să demisioneze din Parlamentul European până la 31 aprilie 2011 ( dacă nu reușim să educăm euroşpăgarul, măcar să strângem nişte bani pentru copii). În caz contrar După ce ne “consumăm” demersul, suma strânsă va fi donată asociaţiei Children’s Aids Fundation din Crişcior, jud. Hunedoara.

Share:

102 comments

  1. ano 29 March, 2011 at 13:59

    din toate ideile stupide, asta este cea mai stupida. pe langa ca merita sa infunde puscaria voi mai ii dati si bani?

    mai bine strangem toti pentru Children’s Aids Fundation, pare o chestie mai de calitate.

  2. Gobblin 29 March, 2011 at 14:07

    Nu facem o campanie Dati un leu sa isi ia Gobblin bemveu ?

  3. eftimie 29 March, 2011 at 14:07

    @ano: Gospodar, de ce nu citeşti cu atenţie textul, măcar până la final?

  4. camionagiu 29 March, 2011 at 14:14

    in text s-a strecurat o regretabila greseala de eroare Corect este
    “Încă o dată, drag prieten Camionagiu, colaboratori şi restul…”

  5. cosmin 29 March, 2011 at 14:15

    mai bine sa-l invitam la un blind date la o data si ora prestabilita in piata sfatului, a operei, stefan cel mare, victoriei si care-o mai fi si sa aruncam cu un pantof in el. e mai chic, ca e flashmob cu staif 😀

  6. Dan1 29 March, 2011 at 14:24

    Bre, nu mi se pare o solutie; asta e-n stare sa ia banii si tot sa nu-si dea demisia. Si, oricum, in parlamentul ala mai sunt si alti derbedei români care ne fac de rusine. Norocul lor a fost ca sunt inculti si nu au putut fi testati la spaga in limba engleza.

  7. mifty 29 March, 2011 at 14:27

    eu dau 1 leu, cu o condiție: continuați ancheta ”zgardianului”, ca să aflăm: ceilalți europarlamentari neprinși (și neurmăriți, că, se știe, numai europarlamentarii estici iau, ăilalți e cur_ați ca lacrima cerului), cât au luat șpagă???

  8. andryusha 29 March, 2011 at 14:45

    Io n-am dat un leu nici când mi s-a publicat textul fără poante, cum să dau acum, pentru derbedeul ăsta?…

  9. clara 29 March, 2011 at 15:00

    interesant, un fel de similia similibus curantur. nu ma hazardez sa spun ca ideea e complet supida. poate in alta societate, cu alti oameni ar merge. dar la noi, sigur nu. pai nu le dam noi de 20 de ani banii nostri acestor indivizi aflati la putere ? asta nu i-a facut nicodata sa-i foloseasca onest si eficient, dar nici macar sa fure cu decenta si limita. este utopic, nu le putem noi da cat ar vrea ei sa aiba (fure).

  10. Dan1 29 March, 2011 at 15:06

    Si de ce e articolul asta Uncategorized, când mie mi se pare clar de categoria “Politica e curba”? :))

  11. RoseN 29 March, 2011 at 15:08

    @andryusha: Oh, te-au scos astia din pivnita 😀
    Deci cand, cand ti s-a publicat textul ala fara poante, ca vreau si eu sa nu ma rad 😀

  12. Jumbo 29 March, 2011 at 15:09

    Daca nu mi-ar fi interzis mama inca din copilarie sa pariez, cred ca as fi mizat 3 saorme tip Dristor ca acest articol va avea mai multe comentarii si like-uri la comentarii (Sarutmanusitele Coana Sebra!) decat donatii. O idee pentru o campanie de ajutor pentru copii ar fi: donati voi cat vreti ca noi il OBLIGAM pe adrian severin sa doneze dublul sumei (ca doar a vandut destula consultanta pana acum si inca mai are!) ce s-a adunat in final din donatiile voastre. Alta sansa sa-i scoateti un RON din buzunar domnului arhitect nu aveti!

  13. andryusha 29 March, 2011 at 15:14

    @RoseN: Nu m-au scos ei, am ieşit singur, că s-a terminat vinul. 😀
    @Jumbo: Cum e o şaorma tip Dristor? Îşi scoate bănuţii?… 🙂

  14. konskriptor 29 March, 2011 at 15:19

    Calculul facut de voi da cu virgula. Asta n-o sa plece nici daca luna februarie o sa aiba 30 de zile. Ca de plecat pe 31 aprilie nu poate decat in cazul in care Parlamentul European da o lege (sau poate face chiar Adrian lobby) sa se prelungeasca luna aprilie cu inca 1 zi. Ar fi dragut sa primeasca un mesaj de 1 Aprilie in care sa i se spuna ca a fost gasit nevinovat.

  15. Mortyse 29 March, 2011 at 15:25

    @andryusa ..Vezi rubrica Google te ajuta, dar… pentru celebra reteta de shaworma Dristor.

  16. Laci 29 March, 2011 at 15:26

    PayPal?

  17. Insignifianta 29 March, 2011 at 15:32

    Io pot sa-i donez lui Severin o antilopa gnu si un rinocer, mai mici? Ca de-astea am gasit azi pe strada.Leu n-am gasit. Si, ca bonus, o acadea. Nesupta.

  18. Jumbo 29 March, 2011 at 15:32

    @andryusha: la cat de des am auzit replica asta, nu speram sa o pot da mai departe cuiva. Iata ca a venit multasteptatul moment:” Mai baiatule tu ai lacune mari!”

  19. andryusha 29 March, 2011 at 15:37

    @Jumbo: Nici nu ştii cât de mari! De fapt, nici eu nu ştiu. Chiar, oare cât de mari?

  20. andryusha 29 March, 2011 at 15:38

    @Mortyse: Am găsit ceva, dar nu e cu reţeta. Oricum, nu ştiu să gătesc aşa că, în acest caz, chiar că nu m-ajută… 😉 :))

  21. ThoR 29 March, 2011 at 16:03

    dracu sa o ia de shaorma de la dristor ca la cat vorbiti de ea am o obsesie. deci eu nu sunt din bucuresti ( multumesc celui de sus) asa ca va rog frumos niste indicatii. la dristor parca e metrou. deci …ies din metrou si unde e shaormaria? stanga? drepta? si apoi? si daca sunteti amabili fara indicatii de genul si apoi iei taxiul sau mergi tot inainte pana iti iei una in cap si atunci stii clar ca ai trecut de ea=)) please help

  22. andryusha 29 March, 2011 at 16:18

    Un leu întreg n-aş risca, da’ cincizeci de bănuţi ca să plece Il Luce junior de la Naţională parcă tot mi-aş rupe de la gură.
    Până diseară, dacă se poate.

  23. Dan1 29 March, 2011 at 16:27

    @ThoR: Eu nu stau in cartierul ala, dar, legenda spune ca e la intersectia dintre Sos. Mihai Bravu si Bd. Camil Ressu. Uita-te pe Google maps si, din intersectie mergi vreo 50m spre est si vizualizeaza spre nord (cu omuletu’ ala). Undeva scrie kebab Dristor, e ceva verde inchis. Dupa cum vezi, nu e nici saormarie, nu e nici pe Dristor. =))

  24. Dan1 29 March, 2011 at 16:38

    @ThoR: Sau, mai prozaic – vizavi de McDonalds (n-as fi vrut sa scriu asta ca sa nu te lasi tentat de mâncarea nesanatoasa:)))
    =))

  25. ThoR 29 March, 2011 at 16:47

    @Dan1: multumesc , gasesc eu

  26. Dan1 29 March, 2011 at 16:51

    @ThoR: Uitai sa-ti mai zic ca statia de metrou e la vreo 100-150m mai spre est, la intersectia dintre Camil Ressu si Calea Dristorului.

  27. clara 29 March, 2011 at 17:00

    @Dan1: destul de aproape de spitalul victor babes, nu?

  28. Ciprian 29 March, 2011 at 17:00

    @Thor Am gasit eu shawormaria vara trecuta cand m-am dus prima data in Bucuresti dupa 16 ani, asa ca sigur o sa reusesti si tu. Tot din cauza DC-ului m-am dus la shawormerie si am vizitat si zona Berceni. =))

  29. Dan1 29 March, 2011 at 17:05

    @clara: Da, relativ aproape – un cvartal. Dar de ce întrebi? Crezi ca e sursa de boli infectioase? :))

  30. Dan1 29 March, 2011 at 17:05

    @Ciprian: Ai vizitat si somptuosul sediu DC? =))

  31. clara 29 March, 2011 at 17:08

    @Dan1: might be. si nu numai!

  32. Ciprian 29 March, 2011 at 17:08

    @Dan1: Nu mi-am permis sa dau buzna asa neinvitat. Plus ca m-am si speriat putin cand am vazut ca metroul o ia pe campii si la gura de metrou dinspre Big Berceni vindeau tiganii banane si alte fructe exotice. ;))

  33. Dan1 29 March, 2011 at 17:09

    @Ciprian: Cum asa? Un comentator = un vot! E oricând binevenit ca nu se stie! =))

  34. clara 29 March, 2011 at 17:12

    @Dan1: din cate am vazut eu chiar mai multe voturi

  35. thebblack 29 March, 2011 at 17:49

    Ca sá parafrazez un banc vechi, benzină de un leu pot dona? Păcat numai că devine mai puţină pe zi ce trece…

  36. fanu` lu` Ju` 29 March, 2011 at 18:00

    n-am bani sa ma duc la ibiza . mai bine imi dati mie tot si promit ca nu ma mai intorc

  37. Sare' n Ochi 29 March, 2011 at 18:12

    mai, nu va mai miorlaiti atata si dati banul sa traiasca si Severin mai ne-stresat. da, aveti dreptate toti corectorii (si nu vreau sa fac referire la materialuol cu injuraturi publicat nu de multa vreme pe DC cu privire la toti maimutoii care in loc sa vada mesajul, vad greseala de culegere), nu este 31 aprilie, ci 30 aprilie – vi se pare mai putin important mesajul?. oricum, de 1 aprilie puteau si unele mame sa primeasca vestea ca sunt gravide (adica nevinovate, exact ca si Severin). Severin va primi de la noi doar oprobiul, nu banii. banii ii vor primi copiii. dar, cu cat sunt mai multi bani de 1 leu stransi (adica mai multi cetateni romani carora sa le pese), cu atata va fi oprobiul mai mare. asa cred eu.

  38. Tzica 29 March, 2011 at 19:56

    Nu mai pierd timpul ca explicatii despre termeni ca jus utenti,fruendi sau abutendi sau modus ponens.Arhivele DC stau marturie despre cat de comuni sunt acesti termeni pe acilea, asa ca nu pot sa nu fiu stupefiat ca nimeni nu a semnalat ambiguitatea epistemologica a sintagmei “spaga”.In termeni de mahala, toti stim ca “cainele care latra nu musca”.Doar ca asta o stim noi oamenii dar ..cainii se guverneaza dupa aceeasi regula??Doza minima de mefienta a fiecaruia, ar trebui sa ne faca sa ne intrebam dar daca AS nu este decat o biata victima a manipularii??In fond si lui AN ..”i sa inscenat” !!Semiclandestinitatea neaccentuata din etapa brucanista a postdecembrismului democratic ma duce cu gandul la obligativitatea impusa prin heteromorfismul acantofag, in contradictie totala cu fomentatia metonimica sustinuta de protocronismul romanesc.Ergo…AS e nevinovat…

  39. sebra 29 March, 2011 at 20:18

    @Tzica:
    Fie-ţi milă, bagă şi tu o traducere că n-am priceput nimic ~X(

  40. RoseN 29 March, 2011 at 20:31

    @sebra: 😀 Nu poate saracutzu ca asa-i el bolnavior. Vestea buna e ca se pare ca nu-i molipsitor…cum zicea prietena noastra Insignifianta doar daca pui botul 😀 deci clar nu 😀

  41. Dan1 29 March, 2011 at 20:45

    @Tzica: Nu traduce nimic! E mai, cum zicea Blaga, luciferic asa! =))
    Oricum, si parerea mea e ca a fost o inscenare de doi bani, orientata pe Europa de Est. Pentru ca de ce? Pentru ca noi suntem niste sarantoci care nu au ce sa caute acolo, printre “elite”.

  42. Tzica 29 March, 2011 at 21:15

    @Dan1: ehhmmm…luciferic???mde…absolutul nu poate cobora pana la marunta dascaleala de care are nevoie inarticularea noastra pentru a evolua.Cele de mai sus nu s-au vrut decat un modest protest fata de latenta erezie maniheista ce comprima neincetat, drama imediata a vietii, sistematizand-o dupa un binom didactic, rezolvarea constand in anihilarea viciilor si practicarea virtutii.Ce sa mai vorbim, in zilele noastre se abuzeaza de retorica blamului si acuzarii zabovindu-se nepermis de mult in epidictic si judiciar…..saracu’ AS…:-(

  43. RoseN 29 March, 2011 at 21:20

    @Tzica: Esti bun de politician, vorbesti mult, nu pricepe nimeni nimic, e perfect…sa ne anunti la ce candidezi =)) facem urgent sa strangem niste voturi =))

  44. Insignifianta 29 March, 2011 at 21:42

    @Tzica: Ia recită ‘mneata tot şiru’ lui Fibonacci, pe de rost! Şi nu te uita în caiet! =))

  45. Tzica 29 March, 2011 at 21:47

    @Insignifianta: ….ala tine de matematica conita…eu sunt ala cu Sine abstractio non possumus… 🙂

  46. Insignifianta 29 March, 2011 at 22:15

    @Tzica: Eşti în eroare, boierule, nu ştiu cine-oi fi mata! Ţine de inefabilul congruent cu care ne omoară practica! Lasă abstractul, că ăla e de domeniul teoriei! Acta, non verba! 😛

  47. RoseN 29 March, 2011 at 22:18

    @Insignifianta: Pai…parca nu era molipsitor decat daca pui botu 😀 tztztz…

  48. Insignifianta 29 March, 2011 at 22:39

    @RoseN: Daca nu m-am putut abtine…=))

  49. Tzica 29 March, 2011 at 22:44

    @Insignifianta: tztztz…si totusi fara teorie (abstractizare) nu se poate !!!Doar abstractizand putem alege din seria experientelor noastre de viata, si prin metanoietica sa ne intelegem viitorul sau de ce nu prezentul.Sunt de acord ca matematica presupune (si chiar demonstreaza cateodata)o ordine in univers (Gauss-Laplace)..dar o face tot cu …abstractiuni !!

  50. Dan1 29 March, 2011 at 22:50

    @Tzica: Daca inteleg eu bine, fara teorie viata e pustiu! :))

  51. RoseN 29 March, 2011 at 22:51

    @Tzica: =)) Auzi, tu de prietena mea Insignifianta sa nu te legi, da? =))
    Noh asa, am zis, ca nu eram chiar sigura de n-ai zis ceva de rau pe acolo!
    P.S. Vad ca e ea fata violenta asa din cand in cand, dar e buna, da?? :)) :)) :))
    Si inca n-ai luat o aspirina, lapte cu miere, ceva?? ca vad ca se agraveaza =))

  52. Insignifianta 29 March, 2011 at 22:54

    @Tzica: Tztztziiică!!! Dacă mai experimentezi asemenea obvioase aroganţe pe dubitaţia mea simbolică, aşa îti car o poşetă pe spinare… de numa-numa!

  53. Insignifianta 29 March, 2011 at 22:56

    @Dan1: Viaţa fară teoriu, e pustiu! Că n-avea rimă. :))

  54. Tzica 29 March, 2011 at 23:00

    @Dan1: La nivelul gandirii globale, aceasta judecata are o indubitabila indreptatire!!Globalizarea ne-a indus dezinteresul gnoseologic pentru euristica, in schimb ne ofera iluzia unei vieti hedonistice (meciuri de fotbal, roblogfesturi, licori bahice etc… etc…) ,desi..in practica nu atingem nici macar culmile unui epicureism moderat.

  55. RoseN 29 March, 2011 at 23:02

    @Tzica: Daca-ti dau si tie 5 stelute iti trece?
    (*) (*) (*) (*) (*) (*)
    P.S. Poftim 6 =))

  56. Insignifianta 29 March, 2011 at 23:04

    @RoseN: Da-i sapte! Si-una de la mine! :)) Epicureismu’ mamii ei de treaba! 😀

  57. Tzica 29 March, 2011 at 23:04

    @Insignifianta: s-avem cu iertare conita !!Adica…ma considerati un silen al prolixitatii cu sidefuri ???
    (primesc sacosa!!cu lipsurile din ziua de azi…e bine sa aiba omu’ de toate!)
    @RoseN:eh…incerc sa ma las de fumat 🙁

  58. Dan1 29 March, 2011 at 23:05

    @Tzica: Ai dreptate (cu licorile bahice :)))
    Manga m-am facut! :))
    Da’ meciu’ se pare ca-l ratai! Mai bine pentru selectionata! =))

  59. Tzica 29 March, 2011 at 23:06

    @RoseN: naaah…apreciez…vechimea VSOP 🙂

  60. Tzica 29 March, 2011 at 23:08

    @Dan1: Vade retro Sxxxxxx!Numquam suade mihi vana !!

  61. Cms 29 March, 2011 at 23:10

    @camionagiu: “Încă o dată, drag prieten Camionagiu, colaboratori şi restul…”
    Aşa a început şi Pircă… [-(

  62. RoseN 29 March, 2011 at 23:16

    @Dan1: Oare Tzica ne zice de sanatate acolo? E ceva cu necuratu … tentatii… efemeritati… musai de sanatate ne zice =))

  63. Tzica 29 March, 2011 at 23:21

    @Cms: ehhmmm…hermeneutic vorbind, fara a da o tenta anagogica, se poate afirma ca acela a fost destinul sau de individ

  64. Jumbogold 29 March, 2011 at 23:23

    Tzica e Pirca undercover!

  65. Dan1 29 March, 2011 at 23:23

    @Tzica (@RoseN): “Ipse venena bibas”! =)) (adica sa beau tot eu veninul ala de bere. :)))

  66. Insignifianta 29 March, 2011 at 23:27

    @Tzica: Domnule! Nu va consider. Si nu era sacosa, ci poseta. Si nu era poseta, ci rucsac.

  67. RoseN 29 March, 2011 at 23:27

    @Dan1: Hmmm :-S clar e contagios :-S
    [..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..][..]

  68. Insignifianta 29 March, 2011 at 23:31

    @RoseN: Ne zice de vana. Care e un fel de cada. Cica sa ne mai spalam si noi. Atata arogantaaa, eu n-am mai indurat de mult. =))

  69. RoseN 29 March, 2011 at 23:36

    @Insignifianta:
    =)) corect =))
    Hai niste stelute si tie ( si niste like da’ sa nu stie nime)
    (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*) (*)

  70. Tzica 29 March, 2011 at 23:39

    @Jumbogold: Vreau sa dezavuez cu toata forta orice asemanare intre distinsul dom’Pirca si subsemnatu’.Autopersiflarile mele nu au devenit (si nici nu o sa devina ) vreodata lufoc (loufoque).
    @Dan1: 🙂 tocmai ma gandeam ca ati cazut in capcana refractarismului epistemologic…
    @Insignifianta: intotdeauna am spus ca David Copperfield (magicianu, de’ ) are multe de invatat de la femeia romana…

  71. Insignifianta 29 March, 2011 at 23:43

    @Dan1: Nooo, nu te amagi! In vino veritas! =))

  72. Insignifianta 29 March, 2011 at 23:45

    @Tzica: Io cred ca inca mai are de invatat…Da’ daca nu-i place cartea…Invatatura cu sila, nu se poate.

  73. aisha 29 March, 2011 at 23:46

    @Tzica: aaaa, ala a fost prieten cu un top-model german. Claudia si-mai-nu stiu-cum. femeia teutona!

  74. Tzica 29 March, 2011 at 23:50

    @aisha: daa…mare om…mare caracter.

  75. Tzica 29 March, 2011 at 23:58

    @Insignifianta: er….pentru un ..neconsiderat, nu e cam mare efortul ??

  76. Cms 30 March, 2011 at 00:06

    @Tzica: Epistemic vorbind, e hazardat să acţionezi inductiv fără o bună cunoaştere a faptelor, dar asta este oricum o abordare eronată. Hermeneutica nu te va ajuta să scapi de incertitudini, aşa că recomand călduros metoda ipotetico-deductivă, singura în măsură să ducă la rezultate, din punctul meu de vedere, în privinţa afirmaţiei “acela a fost destinul sau de individ (a lui Pircă)”. Recomand ca bun punct de plecare consultarea foiletoanelor lui Dan1, cu verificarea extrem de amănunţită însă a veridicităţii surselor bibliografice şi informatorilor.
    Audentes fortuna iuvat!

  77. RoseN 30 March, 2011 at 00:14

    @Cms: O nuuuuuu, nuuu si d-voastra X_X
    cum se raspandeste molima…fugiiiiiiiti :-SS

  78. aisha 30 March, 2011 at 00:17

    @RoseN: noi cred c-avem imunitate!

  79. aisha 30 March, 2011 at 00:19

    @Tzica: aaaaa, eu vorbeam de David Copperfield si de Claudia Schiffer! tu cred ca te refereai la Pirca!

  80. Insignifianta 30 March, 2011 at 00:27

    @aisha: Crede, dar nu cerceta! C-odata te-apuca! =))

  81. Insignifianta 30 March, 2011 at 00:29

    @Cms: De ce nu-ti faci temele si te tii de prostii? 🙂

  82. Insignifianta 30 March, 2011 at 00:32

    @Tzica: “er.” Sunteti graseiat si in vorbire sau doar in scris??

  83. Tzica 30 March, 2011 at 00:33

    @Cms: Si hermeneutica poate fi logic necesara si subiectiv certa.Pluralitatea conflictuala in cadrul unei cercetari cu reguli empiric-logice nu numai ca se impune, dar este o conditie indispensabila a existentei adevarului.Fireste nu m-am referit la destin, ca la un mecanism existential de tip fatalist, care reduce la zero initiativa cuiva.Incertitudinea existand, in oricare dintre metode, de ce una ar fi mai superioara celeilalte??
    Nihil sine Bafta…Magna cum propteaua

  84. Insignifianta 30 March, 2011 at 00:44

    @Tzica: “Superior” nu admite gradul comparativ de superioritate. Este cu mult, chiar cel mai superior, prin sine, insusi. Q.E.D.
    Quae nocent, docent.
    Timeo Danaos et dona ferentes.
    Veritas vos liberabit.
    Nula veritas.

    Mea culpa.

  85. Cms 30 March, 2011 at 00:57

    @Tzica: Desigur, orice metodă e bună dacă îţi răspunde la întrebările pe care le pui, asta apropo de certitudine subiectivă. Pentru mine aici ar trebui să se facă departajarea.
    RoseN, aisha, Insi: Fetelor, staţi liniştite! Mi-am făcut un vaccin, iar ăsta era un efect secundar. Acuşica se secretă anticorpii 😉
    RoseN: “O nuuuuuu, nuuu si d-voastra”: E foarte frumos că respecţi oamenii bolnavi! :))

  86. Tzica 30 March, 2011 at 11:01

    @Insignifianta: amanunte conita…dar ca sa rectific..alternativa e mai acceptabil??Oricum furati de placerea de a scrie ne-am departat de la mesajul acestui mirobolant text.Ce facem cu AS?Nu-i poti cere unui politician roman sa nu ia spaga..e ca si cum ai cere bulgarilor sa nu mai cultive castraveti, rusilor sa nu mai bea votca..sau UDMR-ului sa nu mai ceara autonomie !! (sa nu se inteleaga ca as fi xenofob, nationalist, rasist etc..)
    @Cms: D’acord…desi, datorita subiectivismului, doar o functie asimptotica poate reflecta cel mai bine optimabilitatea si suficienta demonstrabilitatii.

  87. Dan1 30 March, 2011 at 11:20

    @Tzica: Si lui Julius sa nu mai mânareasca concursuri! =))

  88. RoseN 30 March, 2011 at 11:31

    @Tzica:
    Domnu domnu, dar nici azi nu va simteţi bine? =))
    sau…e permanent?
    “Bulă, la cabinetul medical al regimentului:
    – Dom’ doctor, mă simt foarte rau!
    – Unde vă simţiţi rău?
    – Să trăiţi, aici în armată…”

  89. Dan1 30 March, 2011 at 11:33

    @RoseN: Astea-s bancuri de cazarma? =))

  90. RoseN 30 March, 2011 at 11:37

    @Dan1:
    Pai, se poate inlocui cu…multinationala, dupa preferinte 😀

  91. Tzica 30 March, 2011 at 11:45

    @RoseN: hmmm…Binele e o constanta..doar populatia e in crestere.Un predicat de aritate 3 (trei) spune ca Daca traiesc in Romania, sufar, deci exist…Ofi bine…o fi rau ???

  92. RoseN 30 March, 2011 at 13:00

    @Tzica:
    Cred ca se potriveste totusi mai bine la inteligenta vorba respectiva… 😀

    Cat despre logica, ca orice treaba inventata de om, eu n-as baga asa mana in foc 😀
    “Un student pica la examenul de logica.
    – Domnule profesor, daca va pun o intrebare de logica si nu stiti raspunsul, imi mariti nota?
    – Da, sigur!
    – Ce este legal dar ilogic, ilegal dar logic, ilogic si ilegal, toate in acelasi timp?
    Profesorul se gandeste, face scheme pe hartie, dar nu stie raspunsul.
    – Bine, uite, ti-am pus 8 in loc de 3, acum spune-mi si mie raspunsul.
    – Faptul ca dumneavoastra aveti 69 ani, iar sotia dvs. are 22 ani este legal, dar ilogic; faptul ca sotia dvs. are un amant de 21 ani este ilegal, dar logic, iar faptul ca dvs. ii mariti nota amantului sotiei dvs. este si ilegal si ilogic! “

  93. Tzica 30 March, 2011 at 13:24

    @RoseN: hmmm…am mai spus-o, silogismul e un instrument imperfect de analiza,plecand de la premise false se poate ajunge la concluzii adevarate…si invers.Cu permisiunea lui Dan1, o sa udatez un silogism mai vechi: unii din cei care nu cred ca poti lua spaga nu sunt parlamentari, dar unii parlamentari cred ca e de datoria lor sa ia spaga.Deci ..nici unul din cei care nu cred ca poti lua spaga, nu e parlamentar !!Iata la ce erori de apreciere ne poate duce un instrument imperfect in zona necesarului…dar foarte bun pentru zona abstractuluui si a reflexivitatii…

  94. Insignifianta 30 March, 2011 at 13:34

    @Tzica: Dar daca ai trai in…sa zicem, la intamplare, Germania, nu te-ai mai indoi? “Universul si prostia umana sunt nelimitate. De primul, nu sunt sigur.” O fi zis bine, o fi zis rau?…

  95. Dan1 30 March, 2011 at 13:42

    @RoseN: Asta e tot de cazarma, clar! =))

  96. Dan1 30 March, 2011 at 13:44

    @Tzica: Bine, însasi notiunea asta de “lobby” mie mi se pare în neregula din punct de vedere moral. Sincer, diferenta dintre ea si coruptie mi se pare atât de… insesizabila. Orice ar zice unii si altii.

  97. Insignifianta 30 March, 2011 at 13:55

    @Dan1: Mie mi se pare… insignifianta observatia ta. Orice-ai zice.

  98. Dan1 30 March, 2011 at 13:58

    @Insignifianta: Este ca pe politicienii din întreaga lume îi doare undeva de parerile mele? Si mai au si tupeul sa bage texte de-astea cu democratia în fata electoratului. :))

  99. Tzica 30 March, 2011 at 14:00

    @Insignifianta: ehhmmm…orice act de inferenta implica, inevitabil un demers interpretativ.Demers care, la o adica, poate da seama inclusiv de modul cum ne raportam noi la realitate si, evident resorturile reactiilor noastre.Orice indoiala nu este decat o reprezentare si o interpretare a propriilor proceduri interpretative.Pentru ca timpul si spatiul (universul…deh!) nu ne permit pentru a trece in revista evolutia diacronica a metodei in discutie, raspunsul este DA…Ingaduiti sa va transmit celeste salutari domnita

  100. Insignifianta 30 March, 2011 at 14:02

    @Dan1: Esteeee! :))
    P.S. Da’ cred ca nu doar pe politicieni ii doare…Mai sunt si alte asemenea elite. 😀

  101. Insignifianta 30 March, 2011 at 14:05

    @Tzica: Celeste salutari, primesc! De restul propozitiilor adevarate dati-mi voie sa ma ocup mai tarziu, sa-mi beau cafeaua. Ca sunt si putin bolnava…

  102. Tzica 30 March, 2011 at 14:30

    @Dan1: Lobbyul poate fi explicat (mai mult chiar…demonstrat!!) prin criteriul Kaldor-Hicks.Face parte din arsenalul jocului democratiei

Leave a reply