Postul nu e post destul

Logan, o maşină pentru ultimul drum

Ştiţi de ce se vinde Loganul atât de bine? Pentru că, în timpul unei recesiuni, există o cerere foarte mare de dricuri.

Şi noi ne-am întrebat cum dracu’ se vinde atât de bine Loganul pe criza asta, când piaţa auto s-a prăbuşit dramatic în toată lumea. Până la urmă, e doar în aparenţă un paradox, pentru că statisticile arată că rata sinuciderilor creşte exponenţial în timpul unei recesiuni severe, deci şi cererea de dricuri e mai mare.
logan-dric-22

Dacă vă mai amintiţi crashtest-ul făcut acum câţiva ani de revista germană “Auto Motor und Sport”, Loganul a ieşit pe un onorant ultim loc, făcându-se praf cu tot cu pasagerii artificiali. Drept urmare, autovehiculul are un loc asigurat pe piaţa occidentală, fiind cerut insistent de dricari şi ciocli deoarece asigură un transport extrem de sigur al morţilor, reducånd practic la zero orice şansă ca, la finalul cursei, în autoturism să mai existe cineva viu. De altfel, principalul atu al Loganului în faţa concurenţilor occidentali nu e preţul, ci faptul că e singura maşină din lume cu cinci locuri ale mortului.

Share:

33 comments

  1. Arsulici 26 August, 2009 at 12:33

    Oricum Loganul MCV, vopsit in negru, aducea a dric…. Avea un coleg si, de cite ori ii vedeam masina parcata in fata serviciului, simteam nevoia sa imi fac cruce si ma gindeam la coliva si colacei 😀

  2. Logan, o maşină pentru ultimul drum » visurat.ro 26 August, 2009 at 12:35

    […] atât de bine? Pentru că, în timpul unei recesiuni, există o cerere foarte mare de dricuri. (more…) De la Julius citire Niciun comentariu X1_AdParams = { ‘pub’ : ‘560302451683403’, ‘site’ : […]

  3. cimajes 26 August, 2009 at 12:55

    Daca tot e criza economica probabil si locurile de veci vor fi 5 in 1.
    Ai accident cu loganul, nu te mai scoate din masina ,(de parca ar mai avea ce scoate), te inmormanteaza cu tot cu ea.

    Imi e pofta de coliva…oh

  4. Somebody 26 August, 2009 at 13:10

    OOO, nu indraznesc sa recunosc care e masina familiei mele. :))

  5. Arsulici 26 August, 2009 at 13:23

    @cimajes

    http://www.coliva.ro/

    De aici iti poti si cumpara… e un fel de fast food 😀

  6. Zeb 26 August, 2009 at 13:42

    Ia vezi tu, cat a avut de pierdut piata germana de automobile second hand din cazua loganului? Pe cine intereseaza ca loganul a picat testele “Auto Motor und Sport” ??? La euroncap are 3 stele

  7. cimajes 26 August, 2009 at 13:55

    @ Arsulici
    Oh…bodaproste:D
    Livrare la cimitir:| asta nu am mai vazut pana acum…
    Deci…petrecere in cimitir cu coliva si bere ^^.

  8. N.A. 26 August, 2009 at 14:04

    Hahahaha, pun pariu ca ironizezi aceasta brava masina doar pentru ca e facuta in featuring cu francezii!

  9. N.A. 26 August, 2009 at 14:12

    Si un alt argument ar fi ca (am auzit) la 50-60 km/h s-a rasturnat in curba, tot la un test de-asta.. Deci, facand-o dric, n-are sens sa te mai grabesti..

  10. Arsulici 26 August, 2009 at 14:16

    @N.A.
    Stii ce inseamna, de fapt, DACIA? Daca Ai Cap, I-ați Alta !

  11. Arsulici 26 August, 2009 at 14:17

    Erata: Ia-ti

  12. Addy 26 August, 2009 at 14:32

    … un BMW: Brings Me Women !

  13. Arsulici 26 August, 2009 at 14:36

    O masina din asta ar fi buna la agatat babe in Vaslui, cred 😀

  14. valyum 26 August, 2009 at 14:50

    @arsulici, da ai vazut ca are si sunet?

    acuma ar fi tare sa sparga unu site-ul si sa puna vreun hip-hop in loc de muzica respectiva!

  15. Florian 26 August, 2009 at 14:57

    Când moare capul familiei, în Loganul funerar ar trebui însoţit de nevastă şi de toate amantele.

  16. Moroi 26 August, 2009 at 15:03

    Pe român îl interesează dacă are 4 roţi să merge. E mai mult decât suficient pentru el. “safety” …what the fuck is that? La ce-mi trebuie ?

  17. Arsulici 26 August, 2009 at 15:10

    @Valyum
    Da, am vazut.
    Buna idee! un Hip – Hop-la-groapa, nu? 😀

  18. Skag 26 August, 2009 at 15:12

    @ Arsulici: de agatat de bara din spate, cu lantu. Sau pe capota:D

    Golanu e bun pentru romania! Romanul nu prea stie sa puna pret pe calitate! Vb aiam, eftin si mult. Cam asa e cu loganu!

  19. db 26 August, 2009 at 15:50

    Daca nu mai (prea) sunt Oltcit-uri acuma te legi de Dacii … Subminezi economia nationala! 😛

  20. dc 26 August, 2009 at 16:05

    FORD: Fix Or Repair Daily
    FIAT: Failure of Italian AutomoTive
    PORSCHE: Proof Of Rich Spoiled Child Having Everything
    AUDI: Another Ugly Deutsch Invention
    SAAB: Seems Automotive Ass-Backwards

    Cat despre Logan, eu cred ca face exact banii pe care-i dai pe el… din proprie experienta 😉

  21. Arthur 26 August, 2009 at 16:31

    Eu nu voi fi aplaudaci in spatele tastaturii, ci voi recunoaste ca mi-as dori in Logan… Nu neaparat MCV, desi nu l-as refuza nici pe acela. Trebuie sa fii prost sa spui ca preferi Dacia, acolo unde mai gasesti si VW, Toyota, Opel, etc… Dar daca nu ai masina si nici bani ft multi, un Logan e bun. Oricum e de mii de ori mai “safe” decat Matiz-ul pe care il conduc la servici 🙂

  22. zaqk 26 August, 2009 at 16:42

    logan este o masina de banii pe care ii dai pe ea. nemtii au facut manarii atunci, dupa cum s-a si demonstrat ulterior. nu este cea mai bune masina, dar nici asa cum au prezentat-o nu este. daca ar fi fost asa, de ce ar fi luat-o nemtii si austriecii asa de mult? am vazut asa de multe loganuri pe acolo incat parca eram acasa.
    si da, si eu am logan. am condus si mai bune, nu am sa sustin altceva ca prostul, insa nu e masina rea.

  23. N.A. 26 August, 2009 at 17:06

    Nu-mi pot imagina un om cu oaresce neuroni sau macar vagi cunostinte despre masini sa-si ia Logan decat din motive financiare.. imaginandu-si ca iese mai ieftin. Dar am vazut din experienta unor cunostinte ca iesi dublu la piese de schimb si chestii de service fata de alte masini straine. Deci.. teapa!

  24. danuc 26 August, 2009 at 17:09

    Frumos, iar Sandero poate merge in urma, carand bocitoarele traditionale. Sau sa folosim Steppe (sau cum se cheama), are garda la sol mai mare, negociaza usor aleile stricate din cimitir.

  25. dc 26 August, 2009 at 17:19

    @N.A. Pai depinde, parerea mea e ca atunci cand bugetul nu permite decat Logan nou sau altceva la mana a doua si, in plus, nu te pricepi la masini, sansa sa iei teapa cu SH-ul se apropie de certitudine. Loganul are ceva garantie. Pana la urma tine de optiunea fiecaruia.

  26. zaqk 26 August, 2009 at 17:35

    @N.A. eu am si neuroni – dovada ca stiu sa ma dau pe net – si am si cunostrinte despre masini destul de avansate – am activat ca mecanic amator timp de 8 ani – si totusi mi-am luat logan.
    daca te pui si compari piesele trebuie sa compari si originea. pentru alte modele s-a intamplat deja asimilarea productiei si in alte unitati decat fabrica producatoare si de aceea e mai ieftin. daca e la fel de bun ca originalul, discutam alta data.

  27. N.A. 26 August, 2009 at 18:26

    Mai, nu vreau sa intru in polemici, ca recunosc ca nu-s cine stie ce experta, doar ca toti cunoscutii mei care si-au luat Logan au descoperit ca s-au tepuit crunt. Cel mai concret si mai amuzant caz a fost cand X a platit 21 mil pentru bara din fata si vopsita doar pe jumate la Loganul lui (vechime 1 an)iar y 12 mil – acelasi lucru, doar ca vopsita integral, la Mazda lui (vechime 1 an si ceva)

  28. N.A. 26 August, 2009 at 18:28

    Nu mai vorbim despre finisaje, viabilitate, aer conditionat, consum..

  29. N.A. 26 August, 2009 at 18:28

    scuze, fiabilitate

  30. EmyD 26 August, 2009 at 19:25

    Bun subiect pentru trafic 🙂

  31. cimajes 26 August, 2009 at 19:52

    Vorbim noi ca ajunge Loganul direct in mormant, mai in gluma, mai in serios, dar citisem azi ca un avion s-a prabusit intr-un cimitir…

  32. FBRonnie 27 August, 2009 at 09:09

    Din pacate, poza e fotoshopata, dar ideea nu e rea.

  33. tested 28 August, 2009 at 08:49

    …vorbiti aiurea, Loganul face exact banii pe care ii dai.Consumul este ok vezi cate taxiuri sunt, cheltuielile de exploatare pana la 100.000 km mai mici decat la masinile straine

Leave a reply